“Fantastisk god mat!”

Sumo Restaurant Hall Toll
Vurdert som nr. 80 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat til god pris! Både store og små var veldig fornøyde her, og kommer gjerne tilbake ved nytt besøk i Stavanger.

Takk, 984kristinee

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig sted! Lekker innredning. God atmosfære. Vi bestilte en familie pakke som bestod av et bredt utvalg sushi. Gode råvarer! Anbefales

Takk, sofr-10
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Knall sushi og meget bra service. Satt ute i nytt tilbygg. Følte solnedgangen uten å fryseKommer gjerne tilbake

Takk, staalebaerland
Anmeldt 7. juli 2020

Jeg liker sumo, og har alltid vært fornøyd med det jeg har bestilt. Men denne retten er en av de dårligere rettene jeg har smakt i Stavanger området, til en pris av 259kr. Det var ikke saus, det var lite smak og det var seig deig. Alt annet enn beskrivelsen. Kommer ikke til å bestille denne retten her igjen.

1  Takk, Josephinee7378
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Ingen god dag. Hyggelig betjening og flott sted og være. Men maten kom etter 1 time og 15 minutter og var sushi med tonnevis av dressing og kremost. Jordbæret smakte syltetøy.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, frederick524

Reisende som så på Sumo Restaurant Hall Toll, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sumo Restaurant Hall Toll? Del dine erfaringer!