“Bao Bun Softshell”

Sumo Restaurant Hall Toll
Vurdert som nr. 76 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 2. september 2020

God mat men kom egentlig eksklusivt for Bao Bun krabben. Det er noe av det beste jeg vet og hadde kommet hit en gang i måneden for denne retten. Kommer sjeldent nå.

Takk, MikaelSO99

Anmeldt 30. august 2020

Dejlige lokaler, fin betjening og smaksløs sushi. Risen var tør, fisken virket ikke frisk, kjedelig smak. Det som skulle være kalt var varmt og omvendt. Utrolig skuffende da det jeg har spist før på dette sted har vært bra.

1  Takk, Annlyk20
Anmeldt 29. august 2020

Utrolig omfattende meny, det ble direkte uoversiktlig. Maten smakte greit, men den virket som den er laget på en fabrikk. Manglet "kjærlighet". Lokalene er flotte men det blir litt mye støy i slike åpne landskap. Vår portugisiske servitør var meget serviceminded. Kan virke som service-personell fra blant annet Portugal og Spania har en annen innstilling til yrket. Her har Ola Nordmann mye å lære. Prismessig var dette måltidet innenfor.

1  Takk, Otto L
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

God og enkel mat. Ikke helt topp men absolutt godt nok. Variert meny med asiatiske retter. Vi bestilte Padthai og Pokepowls. Begge hadde mild smak og anbefales hvis du vil ha lite sterk krydret mat. Kanskje liten porsjon på sistnevnte. Så for en skikkelig sulten person så blir ikke det nok Stilig interiør gjennomført i hele restauranten. Særlig badet. Håndkle til hver enkelt å tørke seg på. Oser litt luksus der.

2  Takk, benttte
Anmeldt 18. august 2020

Jeg må si jeg er meget skuffet over denne servicen som er vist her idag. Selv mener jeg de har både ett vakkert lokale osv. Men idag viste de sin værste side. Jeg har ikke opplevd maken behandling og er IKKE fornøyd i det hele tatt. Ettersom jeg var syk grunnet covid-19 tiltak fikk jeg ikke kommet i bursdagen til min beste venn og attpå, selv om jeg lå hjemme og var syk forlanger de at jeg skal punge ut og betale for en rett de sendte rett i søppelet ikke akseptabelt. Jeg som sengeliggende korona kunde er ikke fornøyd!

4  Takk, Kunde200

Reisende som så på Sumo Restaurant Hall Toll, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sumo Restaurant Hall Toll? Del dine erfaringer!