“Supert!”

Sumo Restaurant Hall Toll
Vurdert som nr. 67 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dette var veldig bra!. De har familie menyer som gjorde det veldig enkelt for oss å bestille i tillegg til at det var godt. Noe som var litt dumt var at det tok ganske lang tid å vente på maten, men det skyldes nok av at det var ganske mange folk.

Takk, Curious30900784530

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

En syk opplevelse! Fantastisk sted, fantastisk service, og fantastisk mat! Om du savner å reise til syden under covid-19, anbefales dette 100%! Følte jeg satt i New York, med et så sykt lokale. Omtrent alle ansatte snakket engelsk, og var ekstremt dyktige. Eneste var at det tok LITT lang tid før vi fikk maten, men det skylder ekstremt mange folk. Alt i alt, en ypperlig opplevelse, utenom det vanlige!

Takk, Ulletulle
Anmeldt 8. juli 2021

Har spist på Sumo ved flere anledninger, men denne gangen var musikken så høy at den ødela hele stemningen. Vi ønsket at musikken ble noe dempet, men dette ble ikke imøtekommet.
Kelneren, som var meget hyggelig, fortalte at det kom anmodninger om dette flere ganger daglig, men ifølge restaurantsjefen var volumet der det skulle være.
Maten var som vanlig meget bra, men vi kommer nok ikke tilbake i restauranten. Da blir det take-away.

1  Takk, fjellaker
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Servicen var flott, med høflige kelnere som smilte og gav god informasjon om menyen. Lokalet var også stemningsfult og koselig. Både hovedrett og dessert var velsmakende. Tok ca 20 min før maten kom. Drar definitivt tilbake hit.

Takk, Mobile50034126178
Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Her kan du virkelig gi smaksløkene en fest. Hadde en fantastisk blomkål forrett som har endret mitt syn på blomkål for alltid. Maten er ellers god og av høy kvalitet. Flotte lokaler og hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, raymondn938

Reisende som så på Sumo Restaurant Hall Toll, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sumo Restaurant Hall Toll? Del dine erfaringer!