“Nydelig mat og lokale, samt service.”

Sumo Restaurant Hall Toll
Vurdert som nr. 69 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk lokalet med herlig mat! Kanskje noe dyrt, men smakte fortreffelig! Og ikke minst herlig service! Storfornøyd med denne opplevelsen!

Takk, Hawkstadt

Anmeldt 21. juli 2021

Utrolig god mat og utrolig god service! Hyggelige betjening og fikk dessert på kjøpet fordi vi visstnok ventet lenger enn vanlig! Anbefales på det sterkeste!

Takk, Y6335ITannieg
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dette var veldig bra!. De har familie menyer som gjorde det veldig enkelt for oss å bestille i tillegg til at det var godt. Noe som var litt dumt var at det tok ganske lang tid å vente på maten, men det skyldes nok av at det var ganske mange folk.

Takk, Curious30900784530
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

En syk opplevelse! Fantastisk sted, fantastisk service, og fantastisk mat! Om du savner å reise til syden under covid-19, anbefales dette 100%! Følte jeg satt i New York, med et så sykt lokale. Omtrent alle ansatte snakket engelsk, og var ekstremt dyktige. Eneste var at det tok LITT lang tid før vi fikk maten, men det skylder ekstremt mange folk. Alt i alt, en ypperlig opplevelse, utenom det vanlige!

Takk, Ulletulle
Anmeldt 8. juli 2021

Har spist på Sumo ved flere anledninger, men denne gangen var musikken så høy at den ødela hele stemningen. Vi ønsket at musikken ble noe dempet, men dette ble ikke imøtekommet.
Kelneren, som var meget hyggelig, fortalte at det kom anmodninger om dette flere ganger daglig, men ifølge restaurantsjefen var volumet der det skulle være.
Maten var som vanlig meget bra, men vi kommer nok ikke tilbake i restauranten. Da blir det take-away.

1  Takk, fjellaker

Reisende som så på Sumo Restaurant Hall Toll, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sumo Restaurant Hall Toll? Del dine erfaringer!