“Meget bra opplevelse”

Sumo Restaurant Hall Toll
Vurdert som nr. 67 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service. De sa på forhånd at det kom til å ta litt tid med maten, men den kom med en gang. Stephan var en veldig flink servitør som var oppmerksom og hyggelig. Maten var veldig god og fint presentert. Nok mat. Anbefaler dette stedet

Takk, riisogrosa

2024 av 139 anmeldelser

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk lokalet med herlig mat! Kanskje noe dyrt, men smakte fortreffelig! Og ikke minst herlig service! Storfornøyd med denne opplevelsen!

Takk, Hawkstadt
Anmeldt 21. juli 2021

Utrolig god mat og utrolig god service! Hyggelige betjening og fikk dessert på kjøpet fordi vi visstnok ventet lenger enn vanlig! Anbefales på det sterkeste!

Takk, Y6335ITannieg
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dette var veldig bra!. De har familie menyer som gjorde det veldig enkelt for oss å bestille i tillegg til at det var godt. Noe som var litt dumt var at det tok ganske lang tid å vente på maten, men det skyldes nok av at det var ganske mange folk.

Takk, Curious30900784530
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

En syk opplevelse! Fantastisk sted, fantastisk service, og fantastisk mat! Om du savner å reise til syden under covid-19, anbefales dette 100%! Følte jeg satt i New York, med et så sykt lokale. Omtrent alle ansatte snakket engelsk, og var ekstremt dyktige. Eneste var at det tok LITT lang tid før vi fikk maten, men det skylder ekstremt mange folk. Alt i alt, en ypperlig opplevelse, utenom det vanlige!

Takk, Ulletulle

Reisende som så på Sumo Restaurant Hall Toll, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sumo Restaurant Hall Toll? Del dine erfaringer!