“God atmosfære og nydelig mat”

Sumo Restaurant Hall Toll
Vurdert som nr. 70 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ble møtt av smilende og hyggelige servitører. Store og små synes maten var veldig god, spiste sushi, indrefilet med grønnsaker og nydelig asiatisk spareribs, avsluttet med knallgod dessert. God atmosfære og veldig god mat.

Takk, DagBjorn

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er tilhenger av klassisk sushi, sånn som normen er i Japan. Sumos sushi er mer crossover; mer saus og majones.

Fint lokale, selv om de yngste i selskapet mente det var for høyt lydnivå. Vi satt i utedelen.

Det tok veldig lang tid å få maten. Kanskje 45 minutter. Å bestille litt mer etterhvert, som vi ofte gjør, ble ikke vurdert. Vi fikk en enkel dessert gratis som et plaster på såret.

Pad thai og misosuppen var god.

Takk, bjorska
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service. De sa på forhånd at det kom til å ta litt tid med maten, men den kom med en gang. Stephan var en veldig flink servitør som var oppmerksom og hyggelig. Maten var veldig god og fint presentert. Nok mat. Anbefaler dette stedet

Takk, riisogrosa
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk lokalet med herlig mat! Kanskje noe dyrt, men smakte fortreffelig! Og ikke minst herlig service! Storfornøyd med denne opplevelsen!

Takk, Hawkstadt
Anmeldt 21. juli 2021

Utrolig god mat og utrolig god service! Hyggelige betjening og fikk dessert på kjøpet fordi vi visstnok ventet lenger enn vanlig! Anbefales på det sterkeste!

Takk, Y6335ITannieg

Reisende som så på Sumo Restaurant Hall Toll, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sumo Restaurant Hall Toll? Del dine erfaringer!