“Topp mat og service 👍”

Sumo Restaurant Hall Toll
Vurdert som nr. 69 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Kamskjell til forrett og biff til hovedrett Det var kjempegodt! Topp service og stemning. God mojito var det også. Anbefales!

Takk, Renate B

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

En flott opplevelse. Vakker restaurant. Fristende å sitte ute, men enda finere inne. Var 6 sammen og alle veldig fornøyde med det vi fikk av mat og drikke.

Anbefales.

1  Takk, einars_12
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ble møtt av smilende og hyggelige servitører. Store og små synes maten var veldig god, spiste sushi, indrefilet med grønnsaker og nydelig asiatisk spareribs, avsluttet med knallgod dessert. God atmosfære og veldig god mat.

Takk, DagBjorn
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er tilhenger av klassisk sushi, sånn som normen er i Japan. Sumos sushi er mer crossover; mer saus og majones.

Fint lokale, selv om de yngste i selskapet mente det var for høyt lydnivå. Vi satt i utedelen.

Det tok veldig lang tid å få maten. Kanskje 45 minutter. Å bestille litt mer etterhvert, som vi ofte gjør, ble ikke vurdert. Vi fikk en enkel dessert gratis som et plaster på såret.

Pad thai og misosuppen var god.

Takk, bjorska
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service. De sa på forhånd at det kom til å ta litt tid med maten, men den kom med en gang. Stephan var en veldig flink servitør som var oppmerksom og hyggelig. Maten var veldig god og fint presentert. Nok mat. Anbefaler dette stedet

Takk, riisogrosa

Reisende som så på Sumo Restaurant Hall Toll, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sumo Restaurant Hall Toll? Del dine erfaringer!