“Hit skal vi tilbake Bra meny. Her finner alle”

Sumo Restaurant Hall Toll
Vurdert som nr. 69 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Bra meny. Her finner alle noe de liker. God service. Meget god mat. Gode posjoner. Flott lokale og god stemning . Hit skal vi tilbake Hir

Dato for besøk: september 2021
Takk, Trine F

Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Musikken var for høyt og ødelagt hele stemningen. Maten var kald og ris var hardkokt. Service var ikke helt topp. Måtte vente lenger til nesten benstilling. Fint lokal .

Dato for besøk: september 2021
Takk, suzanao639
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Kamskjell til forrett og biff til hovedrett Det var kjempegodt! Topp service og stemning. God mojito var det også. Anbefales!

Takk, Renate B
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

En flott opplevelse. Vakker restaurant. Fristende å sitte ute, men enda finere inne. Var 6 sammen og alle veldig fornøyde med det vi fikk av mat og drikke.

Anbefales.

1  Takk, einars_12
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ble møtt av smilende og hyggelige servitører. Store og små synes maten var veldig god, spiste sushi, indrefilet med grønnsaker og nydelig asiatisk spareribs, avsluttet med knallgod dessert. God atmosfære og veldig god mat.

Takk, DagBjorn

Reisende som så på Sumo Restaurant Hall Toll, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sumo Restaurant Hall Toll? Del dine erfaringer!