“Anbefales”
Anmeldelse av Crepes Suzette Take Away

Crepes Suzette Take Away
Vurdert som nr. 131 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Var faktisk ikke en dessert vi hadde men en lunsjrett. Pannekake med chorizo som svarte til forventningene. Hyggelig og imøtekommende ansatte. Anbefales

Takk, 6hildef
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Jeg hadde retten som heter Pink med jordbær, sjokolade og vaniljesaus.. og den var helt nydelig! Anbefaler sterkt å besøke denne plassen om du skal til Stavanger.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, CarolineOrland
Anmeldt 24. oktober 2019

Crepes, eller pannekaker som vi ofte kaller dem, smaker som regel alltid godt. På Valberget får du Crepes i alle varianter, både som vanlig måltid og dessert. Pass på at du ikke tar helt av når du mikser smaker, for da mister du den gode smaken av selve crepen. Min favoritt er en enkel sak med ost og kjøtt. Hyggelige folk og et kult sted.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Jarle T
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Crepes Suzette Take Away, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Crepes Suzette Take Away? Del dine erfaringer!