“Anbefaler dette stedet!”
Anmeldelse av No18 kulturkafe

No18 kulturkafe
Vurdert som nr. 86 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. september 2021

Koselig cafe, hyggelig betjening og god mat og kaffe! Anbefales på det varmeste til alle som er i Stavanger

Dato for besøk: februar 2021
Takk, B3339CGirenem

Anmeldt 10. juli 2021

Dette er en kafe med personlighet, - hjemmekoselig med veldig hyggelige medarbeidere. Man føler at man er hjemme hos et eldre familiemedlem. Min mann bestilte først et rekesmørbrød og jeg napoleonskake. Rekesmørbrødet var godt, men lite så det ble til at mannen min bestilte napoleonskake etterpå. Napoleonskaken var høy og luftig og god. Den anbefales!

2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Det er en fredag og det pøser ned ute, vi bestemte oss for å trekke inn på en lokal kafe.
Vertskapet er imøtekommende og veldig hyggelige.
Lokalene er innredet med flotte møbler. Her er det enkelt å samles med vennegjeng for å slå ann en prat.
Alt vi fikk servert var veldig godt og iøynefallende. Dette stede er litt dyrt og det er det eneste jeg vil si trekker ned. Neste gang jeg kommer hit skal jeg prøve afternoon tee, man må booke dagen før for å få det servert.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, natashacs2016
Anmeldt 6. mai 2020 via mobile enheter

Takk for en god opplevelse. Det var en sinnsykt god suksessterte! Ble oppspist før bilde ble tatt.
Kommer definitivt igjen!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Sindre R
Anmeldt 16. november 2019

I No 18 kulturkafe blir vi alltid møtt med et smil og vennlighet. Maten er alltid nysmurt og lekker. Smørbrød på fint eller grovt brød etter valg. Nydelige konditorkaker og ikke minst herlige hjemmebakte kaker. Vafler er også en spesialitet med en imponerende egen Vaffelmeny. Mange typer kaffe og herlig te i kanner. Huset i Skagen 18 er vernet av Riksantikvaren og er et besøk verd i seg selv. Interiøret er en god blanding av gamle møbler og sofa/lenestoler samt noe nye kafé møbler. Et herlig sted for kaffe, te, lunsjmat eller gode kaker.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, leifbuchh

Reisende som så på No18 kulturkafe, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i No18 kulturkafe? Del dine erfaringer!