“Tom for pizzadeig…”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 210 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Starter med at vi får beskjed om at de var tom for pizzadeig til Chicago bunnen, men om vi ventet i 15 minutter var den ferdig hevet. Det skulle vise seg å ikke være et problem siden vi ventet en halvtime før en servitør kom til bordet. Men da var det fortsatt 20 minutter til den var klar. At en pizzarestaurant er tom for pizzadeig er jo relativt magisk i seg selv. Barna ville gjerne ha iste til den tynn bunn pizzaen vi måtte bestille, men det var de også tom for så da bestilte de eplemost…… som det etter en stund det viste seg de også var tom for…. Etter å etter vi var spist ferdig måtte vi etter en halvtime gå og spørre om en dessertmeny. Fikk beskjed om at det virket som om hele Norge hadde kommet til Stavanger i dag, selvom restauranten langt fra var full.
Skjønnet at jeg ikke kan forvente meg allverdens av en kjederesraurant som dette, men det her var helt tåpelig.

1  Takk, espenlang

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Lang ventetid, tross lite folk i restauranten.
Ikkje i stand til å levere iht bestilling.
Skitne fat og bestikk.
Maten smakte bra, men opplevelsen langt under forventningene.

2  Takk, HallsteinS1
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Pizza med pepperoni var helt ok. Lasagnen var en skam!. Minnet mistenkelig om Folkets lasagne man finner i frysedisker hos Extra e.l. Mye ost på toppen som ikke var smeltet, vassen salat ((litt grønt og rødløk). Hvitløksbrød et som fulgte med var eneste lyspunkt. Hyggelig personale, men d veier selvfølgelig ikke opp for en dårlig matopplevelse.

Takk, 377anetteb
Anmeldt 9. juni 2021

Det var ikke bra! Vennen min skulle ha vin og hun fikk øl isteden. Vi bestilte pizza med skinke men vi fikk pepperoni….

Takk, Q7766ZCsarahf
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Peppes i Stavanger sentrum er en tradisjonell familierestaurant. Vi fikk raskt bord og bestilte raskt, men det gikk en stund innen maten kom. Vi kun kortvarig kontakt med kelner. Peppes har en rikholdig meny og pizzaen er god. Prisene er høye.
Når vi skulle betale måtte vi oppsøke disken og betale.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Erlend1973

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!