“Nydelig fisk på Roast”
Anmeldelse av Roast Restaurant & Bar

Roast Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 68 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 23. august 2021

Koselig restaurant med hyggelig betjening. Anbefaler å velge fersk fisk rett fra Nordsjøen, som de reklamerer med. Menyen varierer etter hva som er dagens fangst. Hotellet kan være stolt av å ha Roast! Ikke alltid man får slike smaksoppplevelser i hotellrestauranten. Nydelig fisk, og vi hadde et trivelig måltid.

Takk, Hjørdis T

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på 6 som overnattet på Scandic Royal og besøkte restauranten (Roast). Fikk servert tørr og overstekt kveite. Ba om en vin-anbefaling til hovedrett, men da fikk vi vite at servitøren ikke hadde peiling og skulle høre med en kollega. 5 minutter senere fikk vi servert et glass på bordet, helt uten å ha gjort et valg. Servitøren visste heller ikke nå hva det var hun satte på bordet, måtte gå å sjekke igjen…

Alle 6 hadde is til dessert, minnet om en mislykket hjemmelaget vaniljeis som var totalt smakløs - smakte kun vann. Du vet, slik det blir når isen har smeltet og blitt frosset igjen. Trodde ikke det var mulig å ødelegge en vaniljeis…

Så toppet det seg til slutt da vi på vei ut stoppet i baren for å bestille en «drink» til den yngste på 5. Blitt litt tradisjon dette når vi er på hotell, og jeg har aldri opplevd en bartender som ikke tar det på strak arm - det kan gjøres enkelt. Men nei, «det er så travelt». Jeg poengterte at vi står alene i baren, men travelt var det visst likevel. Vi kunne komme igjen etter kl 22, var sikkert roligere da.

Takk for oss - vi kommer aldri tilbake. Hvis jeg hører om noen venner eller bekjente som vurderer det, så kommer nok ikke de heller.

Takk, oyvindkj
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant lokalisert i førsteetasjen på Scandic Royale. Vennlig betjening og enkel meny. Vi gikk for dagens fisk og entrecôte og begge deler smakte veldig godt. Gode vinalternativer til maten.

1  Takk, LarsB2474
Anmeldt 13. oktober 2020 via mobile enheter

Spist på Roast en lørdag kveld ikke mange gester. Først møte med servitøren var lidt negativ. men der kom en anden jente som var veldig hyggelig og følgt godt opp jeg bestilt burger som var helt okay kunne trenge lidt mere smak og kunne også være stekt lidt mindre start med lidt brød som var super fik trøffel smør som måske tog lidt for mye over
Fik en mellen ret også som var hjemmelaget pølse med krem super fint og en fin extra ting. Så alt i alt en god kveld

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, JeppeDahlgaard
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Svært skuffet. Bestilte Jæren indrefilet som først ble servert rå i midten, bestilte medium -fikk rare. Ga beskjed og når maten kom ut igjen hadde de stekt en ny biff som var super tørr utenpå, men riktig inni. Lite tilbehør. For en pris på 375kr forventer man noe mye bedre servert. Har laget bedre biff hjemme med First Price sin mørbrad eller ytrefilet biff.
En annen i følget bestilte glutenfri hamburger med kun ost og bacon. Burgeren ble servert på tørre, glutenfrie brødskiver med alt tilbehør av salat, dressing etc selv om vi ba om kun ost og bacon. 275kr burger må serveres på hamburgerbrød, ikke et slik kjedelig brød.
Med under 15 personer som gjester totalt i restauranten kan det ikke skyldes på travelt på kjøkkenet heller.
Ga beskjed at vi var skuffet og forventet noe helt annet. De trakk ikke fra noe på regningen, men tilbydde gratis kaffe og dessert, men da ville vi bare komme oss videre. Kommer ikke tilbake hit

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, vibecken2017

Reisende som så på Roast Restaurant & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Roast Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!