“Ny og overraskende bra matopplevelse”
Anmeldelse av Bellies

Bellies
Vurdert som nr. 44 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 4. august 2020

Jeg var på Bellies med en liten gruppe famile fordi en av oss hadde fått et gavekort. Ingen av oss er veganere, og kun en var vegatarianer, så vi lurte litt på hvordan kvelden skulle bli.
Lokalet var moderne, lyst og oversiktlig, men samtidig koselig. Vi bestilte smaksmeny med vinpakke som ble servert av en særdeles hyggelig og oppmerksom kelner.
Dersom du er halvkjent med vegetarmat, som vi var, forventer du kanskje vegetarburger og vegetar-kjøtterstatning. Det var ingenting av dette. Kokken hadde rett og slett valgt ut gode råvarer og virkelig fått frem potensialet i dem som seg hør og bør en topprestaurant. Ingen av oss savnet hverken kjøtt eller fisk, og slett ikke kjøtterstatningene. Maten var spennende og smakte fantastisk. Jeg ante rett og slett ikke at vegansk mat kunne smake så bra.
Vinmenyen var også bra,og passet veldig bra til de ulike rettene selv om det kanskje var litt mye naturvin som kan bli litt ensformig, ettersom de ofte har en slags felles grunntone. Det var også det eneste jeg klarer å sette fingeren på etter en svært hyggelig kveld på Bellies.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Kjotve

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Smaksmeny som bød på rene råvarer, ulike konsistenser, varierte smaker og farger, spiselige blomster og uvanlige planter. Nordisk matstil med lokale råvarer, og spennende utvalg av alkoholfrie drikker. Anbefales for de som liker å bli overrasket over nye matopplevelser. Utrolig at alt tilogmed er vegansk! Det tar rundt 2,5 time å komme igjennom alle rettene. Luftig og moderne lokale, med planter og treverk som gir visuell varme til den industrielle rammen.

2  Takk, 288ingridd
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig vegansk middag! Fikk en «full belly» meny bestående av 6-7 retter, nydelig tilbredt, gode smaker og vakre presentasjoner. Anbefales! Ingen av oss er veganer/vegetarianer men veldig fint å finne god mat basert på planteriket!

1  Takk, SynneUH
Anmeldt 20. januar 2020 via mobile enheter

Nyetablert restaurant. Original og plantebasert meny. Gå for menyen Full bellies. Svært smakfullt og originalt. Rustikke omgivelser i et gammelt fabrikkbygg. Trivelig og innsiktsfull betjening. En flott kveld.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, KingKEB
Anmeldt 15. januar 2020

Super kult sted med fantastisk mat, vin og service. Bestill pakken som heter full bellie så får du prøvd mye forskjellig.Veldig bra pris også. Anbefales sterkt :)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Kathrine J

Reisende som så på Bellies, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Bellies? Del dine erfaringer!