“Fine høstsmaker”
Anmeldelse av Bellies

Bellies
Vurdert som nr. 21 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Flott presentasjon, full Bellies var en god blanding av høstens farger og smaker. Flott at hovedingrediensene kommer godt frem i rettene. God sammensettning av myke, harde, små og store, søte og syrlige smaker. Min datter på 5 fulgte nøye med på kjøkkene og syns det var kjempe gøy å spise så mange fine blomster. Den lille døren til høyre for kjøkkenet, nederst på veggen var kjempe spennende, der bodde vistnok sjefen, men han var ikke hjemme, han var ute å kjørte bil. Men når alle gjestene og kokkene har dratt hjem for kvelden. Da kommer sjefen ut av døra og slenger seg rundt i plantene i taket, spiser opp restene og bader i bassenget som til daglig kjøler ned vin og drikke.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Forutenvind

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Her skal vi snart igjen! Trivelig lokale i den kjekkeste bydelen i Stavanger.
Servicen er veldig bra, maten delikat. Rettene er både flotte å se på og gode, annerledes smaker/kombinasjoner. Har aldri før spist så mange blomster til et måltid

Vinpakken komplimenterte som forventet

Takk, StavangerStina
Anmeldt 11. januar 2021

Litt bortgjemt innerst i Pedersgata ligger denne veganske restauranten med fantastiske og spennende småretter. Koselig og internasjonal atmosfære.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, Trude52
Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

Bellies er en fantastisk plass som alltid imponerer. Betjeningen er alltid i godt humør og vi føler oss alltid skikkelig velkommen. Maten er utrolig god. Sist gang hadde jeg falafel, det var sykt godt. Ta turen innom Bellies :)

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Lassestvg
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk kveld på Bellies med en meny som til slutt omfattet 9 retter. Nydelig og ren mat servert av vennlige og oppmerksomme servitører. Lenge siden jeg har fått så god service som denne kvelden. Er heller ikke en ulempe at de ansatte virker stolte av konseptet og maten, samt har kunnskap om vin. Stedet anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Gromam

Reisende som så på Bellies, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Bellies? Del dine erfaringer!