“Suverent!”
Anmeldelse av Bellies

Bellies
Vurdert som nr. 21 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. september 2021

Eg innser når dessertane nærmar seg at eg ikkje har sakna korkje fisk eller kjøt undervegs. I staden har det vore servering etter servering med estetisk nydelege og smaklege flott komponerte rettar. Avslappa og merksam service, gjennomtenkt vinpakke - og eit vinkart med både klassiske og antroposofiske vinar, samt ein ekstremt kunnskapsrik vinkelnar. Verd ein omveg.

Dato for besøk: september 2021
Takk, gkfld

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Flott presentasjon, full Bellies var en god blanding av høstens farger og smaker. Flott at hovedingrediensene kommer godt frem i rettene. God sammensettning av myke, harde, små og store, søte og syrlige smaker. Min datter på 5 fulgte nøye med på kjøkkene og syns det var kjempe gøy å spise så mange fine blomster. Den lille døren til høyre for kjøkkenet, nederst på veggen var kjempe spennende, der bodde vistnok sjefen, men han var ikke hjemme, han var ute å kjørte bil. Men når alle gjestene og kokkene har dratt hjem for kvelden. Da kommer sjefen ut av døra og slenger seg rundt i plantene i taket, spiser opp restene og bader i bassenget som til daglig kjøler ned vin og drikke.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Forutenvind
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Her skal vi snart igjen! Trivelig lokale i den kjekkeste bydelen i Stavanger.
Servicen er veldig bra, maten delikat. Rettene er både flotte å se på og gode, annerledes smaker/kombinasjoner. Har aldri før spist så mange blomster til et måltid

Vinpakken komplimenterte som forventet

Takk, StavangerStina
Anmeldt 11. januar 2021

Litt bortgjemt innerst i Pedersgata ligger denne veganske restauranten med fantastiske og spennende småretter. Koselig og internasjonal atmosfære.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, Trude52
Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

Bellies er en fantastisk plass som alltid imponerer. Betjeningen er alltid i godt humør og vi føler oss alltid skikkelig velkommen. Maten er utrolig god. Sist gang hadde jeg falafel, det var sykt godt. Ta turen innom Bellies :)

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Lassestvg

Reisende som så på Bellies, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Bellies? Del dine erfaringer!