“Digg pizza! ”
Anmeldelse av Panzanella Pizzeria

Panzanella Pizzeria
Vurdert som nr. 47 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Kjøpte take away, 2 pizza, og de var helt tipp topp! Virkelig gode smaker, og en følelse av ekte, deilig italiensk pizza! Prøvde også italian bomb med pistasjkrem, de var gode, men mektige. Kan virkelig anbefale å legge turen innom. Kun 3 små bord, men for take away er det helt perfekt!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Andahl87

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Ekte italiensk pizza!
Vi kom tilfeldigvis forbi, på leting etter god pizza. Vi kunne ikke vært heldigere. Hyggelig service, rask levering, mulighet for å spise på stedet (2-3 bord): og fantastisk pizza!! Er vi på jakt etter pizza i Stavanger går vi hit!

Takk, Beate V
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Super god pizza laget med de beste ingredienser. Stavanger har nå flere gode pizzasteder dette er en av de beste. Få sitteplasser baserer seg på takeaway.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, FrodeI
Anmeldt 12. april 2020

Panzanella tilbyr Stavangers nest beste pizza. Det er slettes ikke dårlig, for det er mange som selger pizza her. Vi kjøpte to ulike typer sist; saus og ost, samt en med biffkjøtt fra Idsøe. Den siste var dessverre ikke en vinner, mest på grunn av kjøttet. Konsistens og smak var ikke på topp etter min smak. Den enkle pizzaen med bare saus og ost var derimot veldig god. Kan Panzanella konkurrere med Mano sin beste skinke prøver vi gjerne igjen.

Dato for besøk: april 2020
Takk, Jarle T
Anmeldt 22. mars 2020

Hyggelig betjening, og helt super service! Skikkelig italiensk pizza med nydelig smak! Kjempefornøyd, kommer definitivt igjen

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Estermargrethe

Reisende som så på Panzanella Pizzeria, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Panzanella Pizzeria? Del dine erfaringer!