“Full pakke”
Anmeldelse av Cin Cin

Cin Cin
Vurdert som nr. 49 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Party of seven. For en opplevelse, rettene kom på rad og rekke med mye gode smaker. Hyggelig og veldig god service, fine lokaler og god stemning. Kommer garantert tilbake ved neste besøk i Stavanger.

Dato for besøk: august 2020
Takk, mortens913

Anmeldt 11. juli 2020

Veldig god opplevelse! Variert og spennende mat for både øyet og munnen. Overraskende sammensatt måltid som var godt laget til. Oppmerksom og smilende servitører toppet den gode opplevelsen. Ikke byens billigste, men pris og kvalitetsnivå matcher.

Takk, Dreamer722539
Anmeldt 16. februar 2020

Jeg meldte fra på forhånd om glutenallergi og spurte om jeg kunne ha meny med glutenallergi, eller om det var best jeg bestilte noe annet. Det skulle gå med meny fikk jeg vite. Vel... de tok bare bort det med gluten, og jeg satt igjen med veldig lite mat og valuta for pengene. Og, jeg fikk i meg gluten fordi de ikke helt visste hva gluten var. . Det ble ikke laget noe alternativt... og det var gluten i alle rettene.. selve smaken på det jwg fikk var god, men lite mat. Ok kelner, gode drinker, fint lokale trekker opp.. Veldig høy musikk, det trekker ned for min del.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 531SivHilde531
Anmeldt 22. januar 2020

Enkel og grei meny men for lite utvalg av småretter.
Hyggelig betjening. Savnet sushi-rettene fra Hall Toll
men setter pris på fornyelse. Kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Bjarte V
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Kanon mat nydelig servis og flinke folk på alle kanter kom mitt i julebord sesongen og fikk bord vi var 5 venner ute og spise fikk messe mat og nydelige viner. Og servicen var topp

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 11magnusj

Reisende som så på Cin Cin, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Cin Cin? Del dine erfaringer!