“Topp middag i Stavanger”
Anmeldelse av Cin Cin

Cin Cin
Vurdert som nr. 41 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Topp mat. Vi fikk 7 retters sett meny. Det var spennende og veldig bra.
Topp betjening. Veldig på, engasjert og kompetent.
Fleksibilitet i forhold til meny.
Passende musikk og atmosfære. Litt kjølig i lokalet men ellers topp.
Pris helt innenfor.
Takk for en god kveld.

Takk, Teis L

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært mye ute og spist, men Cin Cin dagens meny var bare bra! Servering, omgivelser og pris står til topp klasse, dette var bare bra . Vi kommer igjen

Takk, runec2013
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte Stavanger alene og fant frem til Cin Cin via Tripadvisor. Så frem til et lovende besøk med en spennende meny.

Ringte inn for å sikre meg bord, men ble bedt om å møte direkte ettersom jeg bare var én; personen i telefonen forsikret meg om at de skulle finne en løsning på ankomst.

Da er ankom ble jeg bedt om å dra igjen ettersom restauranten var full.

Skuffende! Spesielt vanskelig å finne et annet alternativ så sent på kvelden.

Takk, WilliamWalto
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Ufattelig bra restaurant! Lokalet er nydelig med en fantastisk bar og en «open kitchen» slik at man kan se når kokkene lager mat. Maten smakte veldig godt, jeg var med min familie på 4 og alle hadde tasting meny på 7 retter. Maten falt veldig i smak, og vi fikk vite fra kelneren at kokkene har 10+ år erfaring fra Asia og at de har jobbet mye i Europa. Dette framstilles på menyen der det både er klassiske asiatiske retter og europeiske. Kokkene har god erfaring og vet hvordan de kan få mat fra Asia og Europa på samme tasting meny og likevel smake så bra. Det er gode drinker på menyen og en vinmeny.

I tillegg til tasting meny har de også en a la carte, men jeg anbefaler tasting menyen på det sterkeste slik at du får smakt utallige mange smaker og få en opplevelse i verdensklasse.

Det blir en liten trekk for service pga servitøren mixa opp drinkene våre ett par ganger og ga to feile drinker, ellers var han veldig dyktig og morsom!

Takk, MasterChef-8993
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Super mat og veldig kjekke folk! Kommer garantert igjen. Menyen ble tilpasset til oss, og servicen var over all forventning :)

Takk, Martin S

Reisende som så på Cin Cin, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Cin Cin? Del dine erfaringer!