Vio.comUSD 174
ScandicHotels.comUSD 174
Trip.comUSD 174
TripadvisorUSD 174
Anmeldt 3. oktober 2018

Hotellet ligger i nærheten av Kvadrat på Forus. Det kostet i Sept 2018 120 kr døgnet å parkere i kjelleren på hotellet. Hotellet har ingen gratis parkering å tilby sine gjester. Fra kl 17 på fredag og hele helgen er det gratis parkering. Dette kom overraskende på oss.

Rommene er nye fine og rene, flott bad og dusj. Flatskjerm på veggen ca 40 ", lett å koble til egne enheter. Sengen var King Size på vanlige dobbeltrom. Der er ikke Badekar på noen av rommene, som det står på nettsiden. I gangen er der en liten ismaskin. Frokosten er helt ok. Kan ikke måle seg med Scandic på Sola, men helt grei.

Vinduet på rommet kan åpnes på gløtt. Aircondition kan i teorien skrus ned på 18 grader. For at den skal virke må vinduet være igjen. Det er kun 1 innstilling på aircondition displayet - du velger mellom 25 og 18 grader. Men temperaturen kommer aldri ned til 18 grader, og viftene er knapt i funksjon. Vaktmesteren såg på det, men de innrømmet i resepsjonen, at det var en innstilling for alle. Vi fikk ødlagt våre 2 netter på hotellet pga varm og dårlig luft. Det hjelper ikke at alt annet var fint med rommet, og hotellet, når luften var så plagsom at det ble ubehagelig. De kunne ikke hjelpe oss i resepsjonen. Det er nok hotell ledelsen som har stilt inn aircondition svakt for å spare strøm. Det er forståelig med norske strømpriser. Men da taper de også en del gjester.

De har tapt oss, men vi vil fremdeles prøve andre Scandic Hotel i området, da vi er Medlemmer i Scandic. Jeg håper ledelsen ser denne anmeldelsen og tar tak i det med luft og aircondition. Det er viktig.

NB: Praktisk med garasje i kjelleren, med heis rett opp til resepsjon eller din etasje. Der er også et lite gym, med basic kondisapperater, og lettere styrketrening. På Forus travbane, kan du parkere for 60 kr døgnet.

Romtips: Vi hadde rom i 4 etg over rampene, der de bærer søppel ut fra kjøkkenet, og der søppelet tømmes og forsyninger kommer tidlig om morgenen.
Takk, Hesby M
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei hesbymedia.

Tusen takk for en informativ tilbakemelding.

Jeg beklager at jeg svarer så sent og det skyldes en missforståelse fra min side.

Veldig kjekt å lese at dere trivdes hos oss.

Når det gjelder ventilasjonen så har vi desverre hatt problemer med styringen på noen av rommene våre. Dette jobber vi med kontinuerlig men er et komplekst problem desverre som har en tendens til å flytte seg rundt på huset.
Jeg beklager at dette ødela oppholdet deres og ber om at dere tar kontakt med meg slik at jeg kan tilby dere en kompensasjon for ubehaglighetene.

Som dere skriver er ventilasjon på et hotellrom veldig viktig så jeg ber om å bli trodd på at dette ikke på noen måte har med sparing av størm å gjøre.

Håper å høre fra dere.

Gjermund, Direktør.

Anmeldt 20. september 2018

Hadde ikke noe å utsette på oppholdet. Flott rom. Bra mat og service. Svært sentralt om du skal holde til på Forus, Stavanger. Jeg besøkte et firma da jeg var der. Jeg kan på det sterkeste anbefale hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Lars_Ove
Anmeldt 4. september 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Relativt nytt hotell med ok rene og greie rom. Veldig fin beliggenhet om man skal besøke bedriftene på Forus, men ikke gangavstand til Stavanger sentrum. Bra restaurant for middag. Frokosten kunne vært bedre organisert og forseggjort.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Tom S
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hei Tom.

Tusen takk for din tilbakemelding.

Veldig hyggelig at du liker hotellet og restauranten vår.
Håper og du vet at det går busser til sentrum like ved hotellet flere ganger i timen hele døgnet og at du kan leie el-sykkel ved hotellet for de kortere turene :-).

Jeg har notert meg kommentaren din om frokosten og følger denne opp.

velkommen igjen.

Gjermund, Direktør.

Anmeldt 15. august 2018

Var på hotellet med i forbindelse med jobbmøte medio august. Flott konferanserom med alle fasiliteter. Hyggelig betjening som oppfylte mine forventninger. God lunsj. Hotellet ligger veldig sentralt i forhold til tilreisende på som kommer med fly og som er lokale. Enkelt å finne og gode parkeringsmuligheter. Anbefaler hotellet til andre. Jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Stig E
Synnøve K, Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

Hei Zwasi,

Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi setter stor pris på fornøyde gjester, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss! :)

Synnøve Kvadsheim
Restaurant Manager