ScandicHotels.comUSD 197
Trip.comUSD 206
eDreamsUSD 197
Anmeldt 12. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Anmeldt 11. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Anmeldt 8. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 4. november 2018

Heilt greit hotell. Praktisk med parkering i kjeller. God frokost.
Rommet me fekk tildelt ( 367 ) av hyggelig dame i resepsjonen var stort men veldig kjedligt med kun eit lite vindu i eit hjørne utan noko form for utsikt. Veldig langt til heis.
Trur dessverre ikkje me kjem igjen.

Takk, Leif Sigfred H

Hei Navigate30206789722

Tusen takk for din tilbakemelding.

Hyggelig å lese at dere likte frokosten vår og satte pris på parkering i kjelleren.

Ja vi har, som mange andre store hoteller, et stykke fra resepsjonen til en del av rommene våre. Rommene varrierer både i størresle og hvilke vei de vender og vi vil gjøre alt vi kan for å innfri eventuelle ønsker når det kommer til både romtype og ønsker om plassering.

Håper å se dere her igjen, likevel :-).

Med vennmlig hilsen
Gjermund, Direktør.

Anmeldt 3. oktober 2018

Hotellet ligger i nærheten av Kvadrat på Forus. Det kostet i Sept 2018 120 kr døgnet å parkere i kjelleren på hotellet. Hotellet har ingen gratis parkering å tilby sine gjester. Fra kl 17 på fredag og hele helgen er det gratis parkering. Dette kom overraskende på oss.

Rommene er nye fine og rene, flott bad og dusj. Flatskjerm på veggen ca 40 ", lett å koble til egne enheter. Sengen var King Size på vanlige dobbeltrom. Der er ikke Badekar på noen av rommene, som det står på nettsiden. I gangen er der en liten ismaskin. Frokosten er helt ok. Kan ikke måle seg med Scandic på Sola, men helt grei.

Vinduet på rommet kan åpnes på gløtt. Aircondition kan i teorien skrus ned på 18 grader. For at den skal virke må vinduet være igjen. Det er kun 1 innstilling på aircondition displayet - du velger mellom 25 og 18 grader. Men temperaturen kommer aldri ned til 18 grader, og viftene er knapt i funksjon. Vaktmesteren såg på det, men de innrømmet i resepsjonen, at det var en innstilling for alle. Vi fikk ødlagt våre 2 netter på hotellet pga varm og dårlig luft. Det hjelper ikke at alt annet var fint med rommet, og hotellet, når luften var så plagsom at det ble ubehagelig. De kunne ikke hjelpe oss i resepsjonen. Det er nok hotell ledelsen som har stilt inn aircondition svakt for å spare strøm. Det er forståelig med norske strømpriser. Men da taper de også en del gjester.

De har tapt oss, men vi vil fremdeles prøve andre Scandic Hotel i området, da vi er Medlemmer i Scandic. Jeg håper ledelsen ser denne anmeldelsen og tar tak i det med luft og aircondition. Det er viktig.

NB: Praktisk med garasje i kjelleren, med heis rett opp til resepsjon eller din etasje. Der er også et lite gym, med basic kondisapperater, og lettere styrketrening. På Forus travbane, kan du parkere for 60 kr døgnet.

Romtips: Vi hadde rom i 4 etg over rampene, der de bærer søppel ut fra kjøkkenet, og der søppelet tømmes og forsyninger kommer tidlig om morgenen.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Hesby M

Hei hesbymedia.

Tusen takk for en informativ tilbakemelding.

Jeg beklager at jeg svarer så sent og det skyldes en missforståelse fra min side.

Veldig kjekt å lese at dere trivdes hos oss.

Når det gjelder ventilasjonen så har vi desverre hatt problemer med styringen på noen av rommene våre. Dette jobber vi med kontinuerlig men er et komplekst problem desverre som har en tendens til å flytte seg rundt på huset.
Jeg beklager at dette ødela oppholdet deres og ber om at dere tar kontakt med meg slik at jeg kan tilby dere en kompensasjon for ubehaglighetene.

Som dere skriver er ventilasjon på et hotellrom veldig viktig så jeg ber om å bli trodd på at dette ikke på noen måte har med sparing av størm å gjøre.

Håper å høre fra dere.

Med vennlig hilsen