Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Bodde 4 netter på Scandic Forus i forbindelse med et kurs, og det var en fin opplevelse. Restauranten leverer bra både til frokost, lunsj og middag. Servicen på hotellet er god og rommet fint. Det eneste ankepunktet er plasseringen. Litt langt vekke fra det meste, men sentralt nok for det ærendet jeg hadde. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, torbj_rnj507
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei torbj_rnj507

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Veldig kjekt å lese at du trives hos oss og at du satte pris på både maten og de ansatte.

Når du kommer igjen så vit at det går buss flere ganger i timen til både Stavanger og Sandnes sentrum like ved hotellet og at vi har elektriske sykler til utleie fra resepsjonen.

Velkommen igjen :-).

Med vennlig hilsen
Gjermund, Direktør.

Anmeldt 12. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 11. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Anmeldt 8. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 4. november 2018

Heilt greit hotell. Praktisk med parkering i kjeller. God frokost.
Rommet me fekk tildelt ( 367 ) av hyggelig dame i resepsjonen var stort men veldig kjedligt med kun eit lite vindu i eit hjørne utan noko form for utsikt. Veldig langt til heis.
Trur dessverre ikkje me kjem igjen.

Takk, Leif Sigfred H

Hei Navigate30206789722

Tusen takk for din tilbakemelding.

Hyggelig å lese at dere likte frokosten vår og satte pris på parkering i kjelleren.

Ja vi har, som mange andre store hoteller, et stykke fra resepsjonen til en del av rommene våre. Rommene varrierer både i størresle og hvilke vei de vender og vi vil gjøre alt vi kan for å innfri eventuelle ønsker når det kommer til både romtype og ønsker om plassering.

Håper å se dere her igjen, likevel :-).

Med vennmlig hilsen
Gjermund, Direktør.