Tom Jakobsen
2,0 av 5 boblerSovekvalitet
Gjermund D, General ManagerScandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. feb. 2019
Hei tompedertravel

Takk for din tilbakemelding.

Jeg beklager at du fikk bot da du benyttet parkeringshuset under hotellet og forstår din frustrasjon, men ber om forståelse for at vår ansatte ikke har noen myndighet her.

Scandic Stavanger Forus har ikke noe formelt forhold til parkeringshuset, og derfor ingen styring over hvordan dette drives eller organiseres.
Det opereres som et hvert annet parkeringshus der man må betale for å parkere med de reglene som gjelder når det kommer til kontroll og eventuell tilleggsavgift.

Gjermund, Direktør.
    kr 1 667
9.0 km fra Scandic Stavanger Forus
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 16. desember 2018

Min fru og jeg har bodd her flere ganger siden hotellet var nytt. Denne gangen benyttet vi bonuspoeng og bodde her fra lørdag til mandag i forbindelse med at vi besøkte barnebarn i Sandnes. Rommene er moderne innredet og rene. Frokosten var som alltid fantastisk. Vi spiste middag i restauranten den ene kvelden. Pinnekjøttet, biffen og kveiten var meget godt tilberedt. Gratis parkering i helgene. Buss til Stavanger stopper like ved. Var en tur til Jærstrendene, besøkte Hå gamle prestegård, Obrestad fyr, Jæruseet. Alt i alt en fin helg.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Einar R
Anmeldt 27. november 2018

Anmeldt 14. november 2018

Sentral beliggenhet, greie rom, veldig gode senger, god plass, rent og fint. Kjempegod frokost. Grei parkering i kjelleren.Har egentlig skrevet det jeg mener men Tripadvisor krever 200 tegn så da skriver jeg litt til....

Takk, GilH107
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei GilH107.

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive 200 ord :-).

Veldig kjekt å lese at du trives hos oss og velkommen igjen.

Gjermund, Direktør

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Bodde 4 netter på Scandic Forus i forbindelse med et kurs, og det var en fin opplevelse. Restauranten leverer bra både til frokost, lunsj og middag. Servicen på hotellet er god og rommet fint. Det eneste ankepunktet er plasseringen. Litt langt vekke fra det meste, men sentralt nok for det ærendet jeg hadde. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, torbj_rnj507
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei torbj_rnj507

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Veldig kjekt å lese at du trives hos oss og at du satte pris på både maten og de ansatte.

Når du kommer igjen så vit at det går buss flere ganger i timen til både Stavanger og Sandnes sentrum like ved hotellet og at vi har elektriske sykler til utleie fra resepsjonen.

Velkommen igjen :-).

Gjermund, Direktør.