ScandicHotels.com
ZenHotels.comUSD 167
Anmeldt 3. februar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Anmeldt 1. februar 2019

Skulle parkere i garasjen. Betalingsautomaten avviste mitt betalingskort. Noe som er rart da det fungerer overalt. Uansett. Jeg sjekket inn og gikk på rommet for å hente et reservekort. Hele seansen tok ca. 10 minutter. DA jeg kom ned i garasjen for å betale hadde noen gitt meg en bot. Jeg konfronterte resepsjonisten med hendelsen. Hun nærmest hånet meg og sa at alle måtte betale, dessuten var det et eksternt selskap som hadde ansvaret. Hun brydde seg ikke. Kanskje ikke lurt å behandle kunder som søppel, eller en ny linje fra hotellet. Maten var heller ikke spesielt god.

Romtips: stay away.
Dato for oppholdet: februar 2019
2  Takk, tompeder

Hei tompeder

Takk for din tilbakemelding.

Som jeg og svarte på din andre tilbakemelding beklager jeg at du fikk bot da du benyttet parkeringshuset under hotellet og forstår din frustrasjon, men ber om forståelse for at vår ansatte ikke har noen myndighet her.

Scandic Stavanger Forus har ikke noe formelt forhold til parkeringshuset, og derfor ingen styring over hvordan dette drives eller organiseres.
Det opereres som et hvert annet parkeringshus der man må betale for å parkere med de reglene som gjelder når det kommer til kontroll og eventuell tilleggsavgift.

Jeg er ikke fornøyd med at du ikke satte pris på maten vi serverer og vil gjerne vite mer om hva du konkret ikke er fornøyd med.

Med vennlig hilsen
Gjermund, Direktør.

Anmeldt 1. februar 2019

Hei. Jeg skulle sjekke inn på hotellet og betale for parkering. P-Automaten i hotellets kjeller ga beskjed om at mitt kort ikke var godtatt og at mynter ville gå bra. Vel nå har jeg ikke ofte mynter på meg så jeg sjekket inn og hentet et nytt kort i bagasjen. Da jeg kom ned etter 10 minutter hadde jeg fått bot. Jeg var svært forundret over dette og spurte resepsjonisten om hva som var praksis her. Ikke vår problem,ikke vår parkering. Snakk med Europark. Det er ikke hyggelig å bli møtt på en slik måte. Kommer jeg igjen?

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, tompedertravel

Hei tompedertravel

Takk for din tilbakemelding.

Jeg beklager at du fikk bot da du benyttet parkeringshuset under hotellet og forstår din frustrasjon, men ber om forståelse for at vår ansatte ikke har noen myndighet her.

Med vennlig hilsen
Gjermund, Direktør.

Anmeldt 16. desember 2018

Min fru og jeg har bodd her flere ganger siden hotellet var nytt. Denne gangen benyttet vi bonuspoeng og bodde her fra lørdag til mandag i forbindelse med at vi besøkte barnebarn i Sandnes. Rommene er moderne innredet og rene. Frokosten var som alltid fantastisk. Vi spiste middag i restauranten den ene kvelden. Pinnekjøttet, biffen og kveiten var meget godt tilberedt. Gratis parkering i helgene. Buss til Stavanger stopper like ved. Var en tur til Jærstrendene, besøkte Hå gamle prestegård, Obrestad fyr, Jæruseet. Alt i alt en fin helg.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com