ScandicHotels.comUSD 178
Trip.comUSD 178
eDreamsUSD 178
Orbitz.comUSD 178
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Et fantastisk flott hotell. Nydelig rom, meget hyggelig betjening i alle ledd. Nydelig mat, frokost, lunch og middag over forventningene. Meget koselig atmosfære. Dette ga mersmak. Vi kommer garantert tilbake hit :)

Takk, LoveTravel396960
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei LoveTravel396960

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra deg.
Så bra at dere trivdes hos oss og at dere satte pris på oss som jobber her :-).
Velkommen igjen ved neste anledning.

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Jeg reiser mye via jobb og bor fort 2 uker i gangen på hoteller. Scandic Forus har fine rom med god plass, nydelig mat i restauranten og har en god atmosfære! Ligger nært E39 og shoppingsenter som Kvadraten. Er over gjennomsnittet god treningsmulighet men kunne vært bedre.
Kommer absolutt til å booke neste tur til Stavanger på Forus!

Takk, Z1994MHchristopherb

Hei Z1994MHchristopherb.

Tusen takk for hyggelige kommentarer fra deg.
Veldig kjekt å se at du setter pris på både rom og mat og at du kommer igjen :-).

Velkommen skal du være.

Gjermund, Direktør

Anmeldt 3. februar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 1. februar 2019

Skulle parkere i garasjen. Betalingsautomaten avviste mitt betalingskort. Noe som er rart da det fungerer overalt. Uansett. Jeg sjekket inn og gikk på rommet for å hente et reservekort. Hele seansen tok ca. 10 minutter. DA jeg kom ned i garasjen for å betale hadde noen gitt meg en bot. Jeg konfronterte resepsjonisten med hendelsen. Hun nærmest hånet meg og sa at alle måtte betale, dessuten var det et eksternt selskap som hadde ansvaret. Hun brydde seg ikke. Kanskje ikke lurt å behandle kunder som søppel, eller en ny linje fra hotellet. Maten var heller ikke spesielt god.

Romtips: stay away.
Dato for oppholdet: februar 2019
2  Takk, tompeder

Hei tompeder

Takk for din tilbakemelding.

Som jeg og svarte på din andre tilbakemelding beklager jeg at du fikk bot da du benyttet parkeringshuset under hotellet og forstår din frustrasjon, men ber om forståelse for at vår ansatte ikke har noen myndighet her.

Scandic Stavanger Forus har ikke noe formelt forhold til parkeringshuset, og derfor ingen styring over hvordan dette drives eller organiseres.
Det opereres som et hvert annet parkeringshus der man må betale for å parkere med de reglene som gjelder når det kommer til kontroll og eventuell tilleggsavgift.

Jeg er ikke fornøyd med at du ikke satte pris på maten vi serverer og vil gjerne vite mer om hva du konkret ikke er fornøyd med.

Anmeldt 1. februar 2019

Hei. Jeg skulle sjekke inn på hotellet og betale for parkering. P-Automaten i hotellets kjeller ga beskjed om at mitt kort ikke var godtatt og at mynter ville gå bra. Vel nå har jeg ikke ofte mynter på meg så jeg sjekket inn og hentet et nytt kort i bagasjen. Da jeg kom ned etter 10 minutter hadde jeg fått bot. Jeg var svært forundret over dette og spurte resepsjonisten om hva som var praksis her. Ikke vår problem,ikke vår parkering. Snakk med Europark. Det er ikke hyggelig å bli møtt på en slik måte. Kommer jeg igjen?

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, tompedertravel

Hei tompedertravel

Takk for din tilbakemelding.

Jeg beklager at du fikk bot da du benyttet parkeringshuset under hotellet og forstår din frustrasjon, men ber om forståelse for at vår ansatte ikke har noen myndighet her.