Booking.comUSD 353
ScandicHotels.comUSD 354
eDreamsUSD 353
TripadvisorUSD 353
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Dette var dessverre den verste hotellopplevelsen vi noen gang har hatt. Første rom vi fikk utdelt var ikke blitt vasket etter forrige gjest. Det var tydelig at noen hadde sovet i sengen og det hang brukte håndklær på badet. Vi fikk så et nytt rom. Det første som skjedde på det nye rommet var at hele sengen falt sammen da jeg skulle legge meg og jeg falt ut på gulvet. Bena på sengen var ødelagt. Vi fikk så et tredje rom. Dette rommet hadde løse ben under sengen og vi måtte selv legge oss på alle fire og skru bena fast slik at den skulle føles litt tryggere å sove i. Alt dette skjedde i løpet av en time på Scandic Forus. Neste morgen da jeg skulle dusje var håndkleet synlig tilgriset med store flekker med noe som var veldig stivt som vi ikke tørr å tenke på hva var. I resepsjonen fikk vi ingen «plaster på såret». Dette er dårlig service. Vil også legge til at det ikke så ut til å være iverksatt nok covid-tiltak i lobbyen eller i frokostbuffet da begge bordene vi satte oss ved var svært synlig skitne og burde vært vasket/spritet av mellom hver gjest. Dette var en utrygg og ubehagelig opplevelse. Svært skuffende da vi alltid har vært fornøyd med å bo på diverse Scandichotell tidligere.

1  Takk, miahanse
Ulrika Larsson, Hotelldirektör på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Kära Miahanse!

Jag och team Scandic Stavanger Forus beklagar så att du inte fick den vistelse hos oss som du borde!
Här lägger vi oss helt flat och hoppas innerligt du vill ge oss en ny chans så vi kan visa hur bra vi ska och bør vara.
Ta gärna direkt kontakt med mig när du planerar ditt nästa besøk i Stavanger.!

ønskar dig en riktigt fin dag och igen vi beklagar!

Anmeldt 24. mai 2021

Hyggelig personale. Pent hotell med fokus på design!
Som er totalt ubrukelig.
Stoler i resepsjon og på romm er pene, men så lave at det vanskelig for et voksent menneske og komme opp og ned av.
Spisesalen er innredet med sofaer som er så lave at jeg følte meg som en tiåring med armene i hodehøyde når jeg spiste frokost.
Sengene på rommer er med hev og senk funksjon som er veldig kjekt ,dersom det hadde virket!
Det hadde også vert kjekt å ha et sted på rommer hvor man kunne henge fra seg en ytterjakke og en dressjakke.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Geir A

Hej Geir!
Takk før du tog dig tid att skriva ner feedback till oss på hotellet! Vi tar dina punkter med oss vidare och ser på møjligheter. Hoppas du kommer tillbaka till oss en annan gång du planera besøka Stavanger!
Ønskar dig en fin sensommar!

Anmeldt 22. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 26. april 2021

Jeg og min samboer bodde på dette hotellet i forbindelse med oppussing av hus. Hotellet har en fantastisk atmosfære, service av høyeste kvalitet, god mat og er den perfekte plassen å trekke seg tilbake til etter en lang dag.
Vi kommer definitivt tilbake :)

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, FreddyHv
Ulrika Larsson, Hotelldirektör på Scandic Stavanger Forus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2021

Tusen takk før feedback! 10/10 - härligt! Det betyder mycket før mig och team Forus! Hoppas ni kommer tillbaka snart igen! Ønskar er en fantastisk sommar!

Anmeldt 26. april 2021

* Fantastisk service
* Deilige senger
* Kjempe god frokost
* Beliggenhet med både Stavanger og Sandnes i nær rekkevidde
* Ingen støy- et av de mest stille rommene vi har sovet på

Vi kommer absolutt tilbake!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, camillavth

Hej Camillavth! Så glada vi blir før din fina feedback! Tusen tusen takk! Kom snart tillbaka! Jag och team Scandic Stavanger Forus ønskar dig en fantastisk sommar! Hilsen Ulrika Larsson