“Anbefales virkelig!”
Anmeldelse av Italo AS

Italo AS
Vurdert som nr. 20 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Dette er en perle av en restaurant i Stavanger! Litt i skyggen av stripa langs Vågen, men så mye bedre. Liten og intim, med usedvanlig hyggelig personale. Nydelig mat og meget god rødvin! Prøv antipasti som forrett. Gelato til dessert er en høydare. Siste kveld i Stavanger, burde funnet den et par dager tidligere...

Takk, 639ulfd

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

God mat, lasagnen smaker ok men er litt tørr dvs. litt lite saus ift pasta. Savner også litt salat. Dagens har jeg prøvd 2 ganger, og begge ganger har denne vært god. Isen er veldig god og kaffien den beste i byen.

1  Takk, MStavanger1
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Savner dere Italia, ta en tur til Italo. Lite lokale, men perfekt for en god lunsj. Napolitansk kokk som har gjort det før! Gode pastaretter. Anbefales!

Takk, 409bj_rnarn
Anmeldt 4. juli 2021

Går innom for å få italiensk kaffe, og en lett lunch. Her finner du en en mix av mennesker og en variert meny, men mest av alt Italia i Stavanger. Anbefales

Takk, ElisabethAStavanger
Anmeldt 12. mars 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og betjening. Ekte italiensk godfølelse tvers gjennom. Er man glad i italiensk mat så har man kommet til rett sted

Dato for besøk: mars 2021
Takk, hjortejegeren1
italo, Daglig leder på Italo AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Tusen takk for positiv omtale! Vi streber etter å gi våre kunder en autentisk italiensk opplevelse hos oss, og da er det fantastisk gøy å se at det er nettopp denne opplevelsen du beskriver!

Reisende som så på Italo AS, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Italo AS? Del dine erfaringer!