“Søndagsmiddag ”

Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Ikke mye å skryte av .gatekjøkken mat er bedre.Tar mat ut fra kjøla og rett inn i ett varmeskap og blir servert .ikke mye god matopplevelse.

Takk, Geir2113

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Vi var 4 personer spiste middag hos dere forrige uke. Vi hadde alle spearribs da vi fikk maten var den lunket. Vi klaget på maten og sa den var lunket. Da fikk vi som svar, er dere ikke fornøyd kan dere bare gå til en annen plass. Vi ble helt satt ut av kommentaren spiste opp den nå kalde maten og gikk. Vi kommer ALDRI tilbake. Og vi kommer ikke til å anbefale Big Horn verken her eller andre byer. Jeg jobber selv i service bransjen og dette overhodet ikke greit.

3  Takk, Erik G
Anmeldt 6. august 2018

Supert at det er kommet vegansk alternativ på menyen. Burgeren var dog annerledes enn den jeg har sett andre få hos andre Big Horn-restauranter. Denne burgeren minnet veldig om en ferdigkjøpt variant "Halsans køk) Burgeren/grønnsakene hadde en såpass sterk grillsmak, at den ikke smakte annet enn grill-os. Håper jeg får den burgeren som jeg har sett andre få, om jeg kommer tilbake. Servicen var veldig bra da. Liker også lokalet og atmosfæren.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, christianoV1556BJ
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Var her med familien og spiste. Kjørte full pakke med forrett, middag og dessert. Nydelig mat gjennom alle ledd. Servicen var det heller ikke noe å si på. Skulle jeg gitt full pott så måtte nok lokalet hatt en litt mer koselig atmosfære. Men kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 804stiani
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

God mat, men det var en uinspirert tallerken som ikke inviterte til en stor matopplevelser. Det er mye mat så man blir mett, men ikke så mye mer.

Dato for besøk: november 2017
Takk, AtleR_13
Janne J, General Manager på Big Horn Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Hei

Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er helt fornøgd. Fint om du kan sende oss en mail på stavanger@bighorn.no .

Mvh
Janne