Strålende cruice

Fantastisk tur

Anmeldt 25. august 2017
Karin892015
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Vi tok turen i vår egen by. Ble positivt overrasket. Mye god informasjon. Kun været som ikke var på vår side men deg et jo vanlig her til lands

2  Takk, st_lee2015
Anmeldt 25. august 2017

De fleste turister som kommer til Stavanger har hørt om Preikestolen, men det er ikke alle som bør ta turen opp dit til fots. Det er vel så fantastisk å se Preikestolen fra en båt på fjorden. Selve turen innover i fjorden er en opplevelse.
Når jeg har feriegjester tar jeg dem aldri med på tur opp på prekestolen, uten at jeg vet de er vant med å gå turer i skog og mark. Å spasere rundt i parker er ikke det samme.
Å ta et fjord cruise er en fantastisk opplevelse, selv for oss som har gått opp til Preikestolen mange ganger.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Karin892015
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Dette var en strålende tur selv om været ikke var det beste. Turist i eget distrikt var vellykket. Fikk se sel som lå og solte seg også. Anbefales på det varmeste

Takk, st_lee2015
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Tur til Lysefjorden og ikke minst prekestolen. Ja det er jo ganske spektakulært når fjellsiden stiger 600 hundre meter rett opp til den populære prekestolen. Det var også et fascinerende fossefall å se. Eller var fet en helt vanlig tur i Stavanger skjærgården.

Takk, 85kjellmac
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

En fin tur i Lysefjorden, behagelig båt, imøtekommende mannskap, guiding på flere språk. Turen tar tre timer.

Takk, X5299XVolgag