Flott cruise i Lysefjorden

God verdi for pengene, selv om vi dessverre fikk tåke ved Prekestolen. Vi koste oss med båtturen... les mer

Anmeldt 10. juli 2021
SveinungR
Oslo, Norge
Familievennlig utflukt!

Veldig fin og miljøvennlig båt. God informasjon om sikkerhet med bl.a. film. Barn var godt... les mer

Anmeldt 9. juli 2021
Ingeborg56
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 1 777,36
Anmeldt 3. desember 2019

Denne flotte turen vil jeg sterkt anbefale.Båten har flere stopp på sin ferd mot høydepunktet Prekestolen. Selv om man ikke kommer opp på platået, sees Prekestolen godt fra båten. Litt smått å bite i underveis kan også kjøpes. Artig når båten nesten kjører inn mot den bratte fjellsiden og man får nærmest nærkontakt med de 3 geitene som venter på båten . Mannskapet kaster gullrøtter i land til geitene som spiser begjærlig.En og annen sel kan man også se ligge på et svaberg.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Merethe2014
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Booket billett på nett og betalt. Virket utmerket.
Lett å finne frem til riktig start punkt. Kom også kart med markering sammen med billetten på Mail.
Fin tur med informasjon og preikestolen sett fra sjøen.
Anbefales virkelig.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, aleandrab
Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Vi tok turen i vår egen by. Ble positivt overrasket. Mye god informasjon. Kun været som ikke var på vår side men deg et jo vanlig her til lands

Dato for opplevelse: august 2017
2  Takk, st_lee2015
Anmeldt 25. august 2017

De fleste turister som kommer til Stavanger har hørt om Preikestolen, men det er ikke alle som bør ta turen opp dit til fots. Det er vel så fantastisk å se Preikestolen fra en båt på fjorden. Selve turen innover i fjorden er en opplevelse.
Når jeg har feriegjester tar jeg dem aldri med på tur opp på prekestolen, uten at jeg vet de er vant med å gå turer i skog og mark. Å spasere rundt i parker er ikke det samme.
Å ta et fjord cruise er en fantastisk opplevelse, selv for oss som har gått opp til Preikestolen mange ganger.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Karin892015
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Dette var en strålende tur selv om været ikke var det beste. Turist i eget distrikt var vellykket. Fikk se sel som lå og solte seg også. Anbefales på det varmeste

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, st_lee2015