“Lutefisk magi”

Gaffel & Karaffel
Vurdert som nr. 47 av 239 Restauranter i Stavanger
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Gaffel & Karaffel har mangfold i fire etasjer. De har en flott restaurant med hyggelige servitører, her serveres det blant annet tapas, a la carte meny og dagens 3-retter. Champagnebaren har intim atmosfære og herlige bobler. I andre etasje finnes det en flott festsal med egen scene og sjarm. Krystall er lokalet med panoramautsikt og gasspeis. Metall er et koselig lokale med arkitektoniske detaljer. Det er bare fantasien som kan sette grenser i forhold til hva som kan arrangeres her. Bryllup, konfirmasjon, utdrikningslag, kurs og konferanser, firmafester og julebord er bare noen av mulighetene du har. Gaffel & Karaffels egen kjøkkensjef skreddersyr gjerne en egen meny til deg og ditt selskap. Om du ønsker en 7-retter med perfekte vinvalg, eller enkle tapasretter, tar kjøkkenet alle bestillinger som en utfordring. Menyer settes sammen på bakgrunn av dine ønsker, og skal gjenspeile anledningen og de skiftende sesonger. Det gode måltid fortjener en vakker ramme! Vår kjøkkensjef og hovmester bistår gjerne med gode råd helt fra planleggingsstadiet. Det arrangeres også mat og vinkurs på forespørsel. Velkommen!
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

På forhånd hadde jeg lite og negativ erfaring med lutefisk men ble anbefalt på det sterkeste å prøve her.

Det angrer jeg ikke! Fast og nydelig fisk med herlig og variert tilbehør gjorde dette til en mat opplevelse av de sjeldne! Det desidert beste jeg har smakt!

1  Takk, 667janen

Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Vi var 7 kollegaer som spiste middag en onsdagskveld. Menyen er bra - ikke for mange retter, men likevel nok å velge i. Mitt valg ble burger, og den var helt topp. Vi hadde husets rødvin, og den var langt bedre enn jeg forventet! Veldig hyggelig betjening. Vi var også en kort visitt i vinkjelleren, som er unormalt bra! Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Anker68
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Meget bra mat og vin. Jeg hadde plankestek og mannen hadde hotte scampi. Startet med hvert vårt glass procecco. Deretter hadde mannen min et par øl og jeg et par glass rødvin. Meget bra husets rødvin. Scampi var såpass gode at vi like godt bestilte porsjon nr 2 ☺

Regningen var overraskende lav, så her skal vi garantert komme igjen.

Hyggelig og kjapp betjening må og legges til. Bra jobbet ☺

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 630britr
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte "flank steek", og var ikke fornøyd med maten. Kjøttet var seigt og det var ingen smak. Fikk ingen tilbud om ny mat. Det er første gang jeg har gått fra bordet på en restaurant på grunn av at maten smakte så dårlig.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, berlaen
Bjørn Erik S, Owner på Gaffel & Karaffel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2018

Hi! We are extremely disappointed that you did not have a good experience dining with us yesterday. We always strive to provide good food and good service, and pride ourselves on our happy guests.
The restaurant manager checked your table shortly after the food had been served, at which point your fellow diner (who had ordered a double portion of salmon sashimi) voiced her discontent with her meal, as she had not realized sashimi was raw fish. She was immediately offered the opportunity to order an alternative dish from the menu, which she declined.
At this point of contact you did not mention any dissatisfaction with the flank steak. Had you done so, naturally the same offer of a replacement would have been given. Moments later you chose to leave, and only then expressed your displeasure with the steak.
We take any complaint seriously, and welcome the opportunity to resolve issues should they arise. We would have been happy to provide both of you with meals more to your taste, and are somewhat disappointed that we were denied the option to do so.

Anmeldt 24. mai 2018

Vi valgte å prøve denne restauranten til en middag for 10 pers., Bestilt litt ulike retter, og det såg ut til at alle var fornøyde.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Øivind H

Reisende som så på Gaffel & Karaffel, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Gaffel & Karaffel? Del dine erfaringer!