Expedia.comUSD 170
TripadvisorUSD 169
Vio.com
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Suverent hotell i hjerte av Stavanger. Gode senger og flotte rom. Kanskje Stavangers beste frokost? Hotellet ligger i nærheten av konserthus, sentrum og kollektiv tilbud. Skal du bo i stavanger, så er dette midt i blinken.

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, IverOlavErstad
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei IverOlav!

For en tilbakemelding! Tusen takk for flotte ord!
Vi er utrolig takknemlig og glad for høre at frokosten falt i smak! :)

Louise & Team Clarion Hotel Stavanger

Anmeldt 26. desember 2018

Veldig fornøyd med hotellet, kjempe bra Wifi, Suveren service, veldig myke og gode senger, super frokost, flott utsikt fra suiten, Hotellet ligger veldig sentralt med gode parkeringsmuligheter i nærheten.

Romtips: Be om hjørne rom, da får man best utsikt!
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Hereford-Styr-Unna

Hei Charlotte!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss.
Jeg er så glad for å høre at dere anbefaler oss, og at dere er fornøyd etter oppholdet!
Frokosten er noe vi jobber mye med, så det er veldig kjekt at den falt i smak!

Vi håper vi ser dere snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake skal dere være! :)

Louise & Team Clarion Hotel Stavanger

Anmeldt 24. oktober 2018

Dette er et suverent bra hotell som absolutt er verdt et besøk.
Her fungerer alt. Godt renhold. Suveren service i alle avdelinger.
Og ikke minst en helt fantastisk frokost, med ALT du kan tenke deg.

Kommer garantert til å besøke dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, eindridelauritzen
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!
Det er utrolig kjekt å høre at du har hatt et flott opphold her hos oss :)
Vi setter utrolig stor pris på fine ord, og vi gleder oss til å se deg igjen!
Håper det ikke blir lenge til! ;-)

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Bor fremdeles på hotellet og skal snart ned til vår andre frokost denne helgen. Vi gleder oss virkelig. Ingenting kan måle seg med denne opplevelsen når det gjelder hotellfrokost her i Stavanger. Kokken lager omeletter etter gjestenes anvisninger.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, TFitje
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2018

Hei Tor! :)

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, til og med innen frokost :)
Det er utrolig kjekt å høre at dere koser dere her hos oss, og vi gleder oss til å se deg snart igjen.
Hjertelig velkommen tilbake skal du være Tor :)

Anmeldt 7. oktober 2018

Jeg har bodd her en del etter hvert. Her føler du deg alltid velkommen. Hyggelig betjening, flotte rom og god frokost. Grei beliggenhet med utsikt over store deler av byen dersom du har rom på "rett" side litt opp i etasjene.

Romtips: Øvre etasjer mot sentrum.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, olen61

Hei! :)

Tusen takk for tilbakemelding etter ditt opphold.
Veldig kjekt å høre at du har hatt det fint her hos oss!

Vi håper vi ser deg snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake skal du være :)