Mrchristian83
Dato for oppholdet: januar 2019
Louise R, ManagerClarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. jan. 2019
Hei Christiano!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold!
Vi har heldigvis fått meldt tilbake til arrangør at allergier må bli sendt inn slik at vi absolutt kunne ha hatt noe klart til deg!
Jeg håper du gir oss en ny sjans og at vi får gleden av å se deg her igjen.

Igjen - tusen takk Christiano for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Det er kun slik vi kan bli bedre.

kr 2 176
    kr 1 789
8.4 km fra Clarion Hotel Stavanger
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Veldig flott hotell i hjertet av stavanger. Bor man høyt oppe får man et fint skue over byen og sengen var stor god og myk med masse puter. Rommet hadde det man kunne ønske, dusj med badekar, store speil, god tv og fine lamper med stemmningslys. Frokosten er også noe å skryte av. Godt og variert. Frukten var meget god.

Takk, FredrikPedrik
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Fredrik! :)

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! For en start på 2019!
Jeg er så glad for å høre at dere fikk et koselig opphold her hos oss, og jeg håper vi ser dere snart igjen.
Hjertelig velkommen tilbake skal dere være! :)

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Suverent hotell i hjerte av Stavanger. Gode senger og flotte rom. Kanskje Stavangers beste frokost? Hotellet ligger i nærheten av konserthus, sentrum og kollektiv tilbud. Skal du bo i stavanger, så er dette midt i blinken.

2  Takk, IverOlavErstad

Hei IverOlav!

For en tilbakemelding! Tusen takk for flotte ord!
Vi er utrolig takknemlig og glad for høre at frokosten falt i smak! :)

Anmeldt 26. desember 2018

Veldig fornøyd med hotellet, kjempe bra Wifi, Suveren service, veldig myke og gode senger, super frokost, flott utsikt fra suiten, Hotellet ligger veldig sentralt med gode parkeringsmuligheter i nærheten.

Romtips: Be om hjørne rom, da får man best utsikt!
Takk, Hereford-Styr-Unna

Hei Charlotte!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss.
Jeg er så glad for å høre at dere anbefaler oss, og at dere er fornøyd etter oppholdet!
Frokosten er noe vi jobber mye med, så det er veldig kjekt at den falt i smak!

Vi håper vi ser dere snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake skal dere være! :)

Anmeldt 24. oktober 2018

Dette er et suverent bra hotell som absolutt er verdt et besøk.
Her fungerer alt. Godt renhold. Suveren service i alle avdelinger.
Og ikke minst en helt fantastisk frokost, med ALT du kan tenke deg.

Kommer garantert til å besøke dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, eindridelauritzen
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!
Det er utrolig kjekt å høre at du har hatt et flott opphold her hos oss :)
Vi setter utrolig stor pris på fine ord, og vi gleder oss til å se deg igjen!
Håper det ikke blir lenge til! ;-)

Louise & Team Clarion Stavanger

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Bor fremdeles på hotellet og skal snart ned til vår andre frokost denne helgen. Vi gleder oss virkelig. Ingenting kan måle seg med denne opplevelsen når det gjelder hotellfrokost her i Stavanger. Kokken lager omeletter etter gjestenes anvisninger.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, TFitje
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2018

Hei Tor! :)

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, til og med innen frokost :)
Det er utrolig kjekt å høre at dere koser dere her hos oss, og vi gleder oss til å se deg snart igjen.
Hjertelig velkommen tilbake skal du være Tor :)

Louise & Team Clarion Stavanger