Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Vi hadde en natt på Clarion hotell stavanger. Vi fikk suite på 13 etasje og rommet var utrolig fint! Veldig behagelig seng med fin sengetøy og en utrolig utsikt over hele Stavanger. Stille og rolig rom hvor vi sov veldig godt.
Veldig vennlig ansatt og bra oppfølging. Vi ble oppringt før vi sjekket inn for å høre når vi skulle komme og ble møtt med en fin fruktfat i rommet ved ankomst.
Vi traff noen venner i baren og fikk nyter kjempe gode gin/tonic servert av en veldig hyggelig bartender. Frokost neste morgen var veldig bra.
En veldig god opplevelse, vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, lornamac71
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2019

Hei lornamac71!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss.
Jeg er så glad for å høre at dere er fornøyd etter oppholdet! :)
Tusen takk for kjekk tilbakemelding, dere gjorde virkelig dagen vår enda litt bedre!

Vi håper vi ser dere snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake skal dere være! :)

Anmeldt 8. september 2019

I korte trekk: Stort hotell med fin lobby, bar og restaurant. Begynner å dra på årene og er modent for modernisering. Teppene i trappegangen er eksempelvis temmelig nedslitte og gir et inntrykk av at her trengs det vedlikehold/fornying. Det samme gjelder badene hvor eksempelvis dusjen har sett bedre dager. På tide med en aldri så liten overhaling.
Frokosten er derimot helt fantastisk og om du ikke bryr det så mye om standarden ellers så er hotellet verdt et besøk om du setter pris på en froskost som har alt.

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Inge N
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2019

Hei Inge!

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!
Vi ønsker absolutt både ris og ros, og vil selvfølgelig forbedre oss hele tiden.
Jeg setter derfor utrolig stor pris på at du faktisk kommer med konkrete eksempler, slik at jeg vet hvor utgangspunktet vårt er.
Kjekt å høre at frokosten uansett falt i smak :)

Igjen - tusen takk, og jeg håper vi ser deg snart igjen!

Clarion Hotel Stavanger

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Takk for et fantastisk opphold! Vi var i privat selskap i Stavanger, og trengte et sted å sove. Valget falt på Clarion hotell. Selv om rommet vårt vendte ut mot den trafikkerte gaten Løkkeveien, var det lite lyder å høre. Rommet var rent og pent, resten av hotellet likeså. Sengen var god å ligge i, personalet var smilende og hyggelige. Frokosten kan beskrives med ett ord; fantastisk! Her fantes alt man måtte ønske. Takk for oss, vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, MonaSylvi
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Hei Mona :)

Jeg er så glad for å høre at dere er fornøyd etter oppholdet!
Frokosten er noe vi jobber mye med, så det er veldig kjekt at den falt i smak!

Anmeldt 31. august 2019

Clarion Hotel Stavanger ligger sentralt plassert ikke langt fra sentrum og havnen.
Rommet jeg fikk var stort og rent.
Flott og rent bad med dusj.
God mat, både frokost og middag.
Hyggelig og hjelpsom betjening.
Fikk heldigvis rom der jeg fikk åpnet vinduet uten for mye støy utenfra.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, BjR1956

Hei :)

Kjekt å høre at du har hatt et fint opphold her hos oss.
Vi håper vi ser deg snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake skal du være! :)

Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Hadde en kort morro tur til Stavanger der formålet var å besøke venner. Valgte Clarion Stavanger pga bra beliggenhet og at jeg har vert veldig fornøyd tidligere.
Var så uheldig å forsove meg til frokost , men en hyggelig kokk fikser en tallerkner med eggerøre og bacon til meg!
Kjempegod service i alle avdelinger !
Anbefales !

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 550Aleksander
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2019

Hei Aleksander!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Jeg er så glad for å høre at du fikk en hyggelig helg her hos oss!
Frokost er viktig, så det er bra det løste seg :)