Booking.comUSD 179
eDreamsUSD 179
HurbUSD 199
Anmeldt 1. juli 2020

Veldig hyggelig mottagelse på hotellet ved innsjekk, vi hadde suite og denne var noe liten/lav standard etter hva jeg er vant til fra andre steder. Uansett var det bra, vi manglet vel noe aircondition på rommet eller at denne var styrt litt høyt sentralt. Andre ting som trekker ned var sure folk i baren, vi skulle ta en drink før sengetid og fikk streng beskjed om å sette oss ned for å få bestilt. Dette gjorde vi selvsagt, men det gjorde ikke de 4 parene som kom bak oss, noe som resulterte i at de fikk servert før oss. Jeg gikk til slutt til baren og bestilte, noe som kunne vært gjort først.

Ellers bra pris, bra beliggenhet, trivelige og behjelpelige personell i resepsjonen. God frokost selv i korona tidene. Veldig effektiv måte å gjøre det på.

2  Takk, espens954
Elisabet S, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Kjære Espen

Først og fremst vil jeg bare takke deg så mye for at du tok deg tid til å gi oss en review etter oppholdet ditt hos oss på Clarion Hotel Stavanger. Dette er superviktig for oss, for hvis det er noe vi bør gjøre bedre vil vi gjerne vite om det. Jeg er lei meg for at det ble for varmt på rommet ditt, og jeg håper du fikk svingt innom resepsjonen for å låne med deg en vifte. Ellers er det også trist å lese at ikke dere følte dere spesielt velkommen i baren vår. Smittevernsreglene er slik at vi ikke får lov til å servere gjester i baren og at de er nødt til å sitte ned. Dog skal dette være likt for alle og det skal informeres om på en positiv og fin måte.

Veldig kjekt å lese at dere følte dere godt ivaretatt av resepsjonistene våre og at frokosten falt i smak- Det varmer.

Ønsker dere en herlig sommer videre og håper virkelig vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake igjen til oss i fremtiden!

Anmeldt 27. juni 2020

Bodde 3 netter ved dette hotellet. Var svært skuffet da det ikke var AC på rommet. Både meg og min samboer hadde 3 våkne netter grunnet rommet var så varmt. Det hjalp heller ikke at vinduet så vidt åpnet seg. Så luft utenfra var helt umulig. Vi fikk også rom ut mot byen, og grunnet vi måtte ligge med vinduet åpent i håp om å få inn litt luft var det helt umulig å sove grunnet all støyen utenfra. Vi sa selvfølgelig ifra til resepsjonen om hva vi kunne gjøre, men de sa at hele hotellet var instilt på lik varme og gikk ikke an og endre temperatur. Dette burde gå an og endre, med tankte på at vi var her på sommeren og det var 30 grader og sol ute på dagen. Det er da naturligvis at det blir varmere inne. Juster temperaturen om sommeren!

Så helgeturen til Stavanger ble ikke slik vi ønsket da vi bare gledet oss til å komme hjem!

Takk, Tiril1999
Elisabet S, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2020

Kjære Tiril1999

Tusen takk for at du gir oss en tilbakemelding etter oppholdet deres hos oss på Clarion Hotel Stavanger. Dette er kjempeviktig for oss!

Jeg er fryktelig lei meg for at ikke helgen deres ble slik vi alle gjerne skulle ønsket pga varmen. Vi skal naturligvis se på dette og gjøre de forbedringene som er mulige for oss å gjøre, for vi vet hvor viktig det er å kunne sove godt på natten.

Vi har forøvrig også tilgjengelige vifter i resepsjonen vår og vi deler mer enn gjerne ut disse til gjestene våre slik at luften skal sirkulere enda mer.

Nok en gang Tiril1999, tusen takk for feedback, og vi håper virkelig vi får muligheten til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 13. juni 2020

Bodde 3 døgn og rommet ble ikke ordnet i det hele tatt. Fikk håndklær i resepsjonen og lovnad om rengjøring neste dag. Ble ikke gjort til tross for at skiltet var hengt ut. Ved ankomst lå det igjen sokker fra tidligere gjest under sengen, samt en bruskork lett tilgjengelig bak stolen. Dårlig kvalitetssikring av renhold. Rommet hadde heller ikke mulighet for justering av luft. Ble veldig varmt. Bra frokost til tross for "koronatiltak". Men at den avsluttes kl. 09.00 på ukedager er underlig. Noe av kosen med ferie og hotellfrokost er å slippe stresset om morgenen.

2  Takk, kremly
Elisabet S, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2020

Kjære kremly

Først og fremst vil jeg bare takke deg så mye for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss på Clarion Hotel Stavanger. Dette er viktig for oss og vi tar i mot gode råd og tanker fra våre gjester med åpne armer. Du har helt rett i at vi ikke rydder rommene under oppholdet om dagen, og dette er for å ivareta både våre gjester og våre ansatte ihht smittevern. Dog ser jeg at vi bommet fullstendig ift strømpene og bruskorken som lå igjen etter forrige gjest og det er jeg veldig lei meg for. Jeg vil du skal vite at vi tar dette alvorlig, for i disse tider er solide renholdsrutiner særs viktig. TAKK for at du gir meg beskjed og jeg håper virkelig vi til tross for dette får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Parkering et lite stykke unna,til 200kr PR natt! Dårlig! Liker ikke teppe på gulv og det var det her! Minus med badekar på bad! Skummelt for eldre folk som må trø oppi og stå å dusje på glatt underlag! Dårlig frokost selv tatt coronatiden i betraktning! Savner skoskje på rommene!

2  Takk, elir_nnen
Elisabet S, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2020

Kjære elir_nnen

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter oppholdet ditt hos oss på Clarion Hotel Stavanger. Jeg ser at du ikke var spesielt med rommet ditt pga teppet og badekaret, og neste gang så skal vi sørge for at du får et rom med både parkett og dusj. Vi har heldigvis litt å velge mellom, og du må gjerne gi oss en lyd om hva du ønsker i forkant så skal vi gjøre alt vi kan for å imøtekomme deg.
Når det gjelder frokosten så kan vi ikke si noe annet enn at vi også gleder oss stort til vi får lov til å servere gjestene våre en skikkelig frokostbuffet, men som du vet kan vi ikke det nå pga myndighetenes smittevernsregler. Vi gjør stadige oppgraderinger på frokosten vår for å gi gjestene våre den beste starten vi kan på dagen, og forhåpentligvis har vi klart å gjøre enda mer til du evt kommer tilbake.

Nok en gang, tusen hjertelig takk for feedback og velkommen tilbake til oss skal du være!

Anmeldt 18. mai 2020

Dette er et hotell og hotellkjede som klarer å opprettholde en viss standard selv om tidene vi lever i gjerne ikke er de beste. Her blir du møtt av et serviceinnstilt personale som sørger for at du skal ha det du trenger til en hver tid. Dette er absolutt et hotell som anbefales sterkt både om du skal delta på konferanse i hjertet av Stavanger, eller om du bare skal på fritidstur.

Dato for oppholdet: mai 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Erlend_Olaisen
Elisabet S, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2020

Kjære Erlend

Tusen hjertelig takk for en så utrolig koselig review! Dette betyr virkelig mye for oss i disse dager og det er så kjekt å se at du trivdes hos oss.
Vi håper vi får gleden av å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden!

Hilsen fra
Elisabet Søyland