Booking.comUSD 188
eDreamsUSD 188
Orbitz.comUSD 175
HurbUSD 197
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk rom i øverste etasje, det var et fint rom og utrolig digg seng. Veldig sentralt med gåavstand til kaien. Frokosten var noe kjedelig og det var lite hensyn til corona. Ikke alle brukte sprit på hendene og det burde vært tilgjengelig/påbudt med engangshansker

1  Takk, marfrohys
Elisabet Søyland, General Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Kjære marfrohys

Tusen takk for at dere valgte å overnatte hos oss under besøket deres i Stavanger- Det betyr virkelig mye for oss i disse dager. Ellers godt å se at dere hadde det fint og at sengen var god å sove i.

Ellers setter vi alltid pris på konkret feedback ift hva vi kan gjøre bedre. Litt usikker på akkurat når dere overnattet hos oss, men vi har tatt betydelige grep for å hensynta smittevern. Våre medarbeidere som jobber i frokosten, enten de er i direkte kontakt med mat eller ikke bruker alltid hansker og antibac, og vi har i tillegg innført slot-tider slik at vi ikke får for mange gjester som vil spise frokost samtidig.

Nok en gang, takk for både besøk og hyggelig review og hjertelig velkommen tilbake til oss skal dere være!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Stort parkeringshus rett i nærheten. Ble greit mottatt ved ankomst. Rommet hadde bra størrelse og badet var også stort. Et pluss for å ha forskjellige farger på håndklærne. Frokostbuffet var på plass igjen under vårt besøk og hotellet hadde god organisering i frokostsalen for å etterkomme smittevern. Alt i alt et bra opphold og bor gjerne her igjen.

1  Takk, Norway1961

Kjære Norway1961

Tusen takk for både besøket og for hyggelig review! Godt å se at dere hadde det fint hos oss og at dere gjerne kommer tilbake. Ingenting er viktigere for oss enn at gjestene trives, har det bra og føler seg godt ivaretatt.

Ønsker dere en nydelig sommer videre og hjertelig velkommen tilbake til oss skal dere være!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hadde to rom. Familierom og standard dobbeltrom. Ekstrasenga i familierommet var for dårlig, men bortsett fra det var rommene bra.
Innsjekk og betjening var rask og serviceinnstilt.
Ok frokost selv om en fikk tildelt «slots» for spising. Men Corona er jo noe en må forholde seg til.
Hotellet er sentralt beliggende og greit med parkering like ved.

2  Takk, torem491
Elisabet Søyland, General Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Kjære torem491

Tusen hjertelig takk for både besøket og for reviewen din her på TripAdvisor! Dette betyr mye for oss og det er godt å lese at dere følte dere godt ivaretatt av mine kollegaer. Neste gang kan vi se om vi har et ledig Connecting-rom til dere så slipper dere denne rollaway-sengen som vi har på våre triple rom. Bare spør ved innsjekk så ordner vi det hvis vi vi har muligheten!

Ønsker dere en herlig sommer videre og hjertelig velkommen tilbake til oss skal dere være!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min mann tilbrakte en natt på Clarion hotell i juli. Vi fikk rom i øverste etasje, med fantastisk utsikt over byen og havet. Rommene var ganske små, men funksjonelle og fine.

Treningsrommet lå i samme etasje som rommet vårt, og den fine utsikten hadde man også herifra. Flott og stå på tredemølla å se utover byen. Utstyret var ellers helt greit, men flere apparater som var stengt av pga feil da vi var der.

Frokosten var også bra, og godt organisert. En betjent stasjon med varmmat og diverse, og flere bord hvor man forsynte seg selv med andre ting. Litt tendens til kø til den betjente stasjonen, men så fort flere ansatte kom til for å hjelpe til, forsvant den ganske raskt.

Hotellet ligger veldig sentralt plassert, med kort avstand til restauranter og bykjernen. Vi var generelt sett godt fornøyd med oppholdet, og kommer gjerne tilbake.

Takk, LineH79

Kjære LineH79

Tusen takk for både besøket og for denne tilbakemeldingen på TripAdvisor! Dette betyr virkelig mye for oss!

Også kjekt å se at dere fikk prøvd ut treningsrommet vårt! Dette er ganske nytt og vi er veldig stolte av det. Det er ihvertfall helt sikkert at det har Stavangers beste utsikt! Ellers er ikke treningsutstyret vårt i ustand heldigvis, men vi har vært nødt til å sperre av annet hvert instrument av smittevernshensyn.

Godt å lese at dere hadde et fint opphold hos oss og vi håper virkelig vi får gleden av å ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 15. juli 2020

Spiste i restauranten. Liten meny, få retter. Maten ble servert i kjørler med sandpapiroverflate, ubehagelig! Desserten ble servert i en dyp skål, meget upraktisk. Hadde ikke ønsket vin. Vinen var varm. Servitøren forsvant etter maten var servert, fikk ikke salt og pepper. Brukte ting ble stående på bordet lenge. Ellers var det bra.

Takk, OCSta
Elisabet Søyland, General Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Kjære OCSta,

og takk for at du tok deg tid til å gi oss en review! Varm vin er jo absolutt ikke noe vi trakter etter og heldigvis er ikke dette noe som skjer ofte. Ser at opplevelsen du hadde i restauranten vår ikke var helt slik den skulle og det er jeg veldig lei meg for. Vi skal ikke legge skjul på at det plutselig ble fryktelig travelt på hotellet etter en lang tørkeperiode, og vi trenger nok littegranne tid for å tilpasse oss i de fleste avdelingene. Dog er det veldig godt å høre at resten av oppholdet var bra.

Nok en gang, tusen takk for feedback, og hjertelig velkommen tilbake til oss skal du være!