2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Trip.com
HurbUSD 198
Anmeldt 31. juli 2020

Bodde på Clarion hotell, veldig sentralt og grei avstand til det meste. Hyggelig møte med resepsjonistene ved ankomst. Hyggelige og greit. Greit rom. Rent og pent på rommet. Frokosten var delt inn i 3 omganger. Det satte vi pris på. God plass i frokostsalen, meget god frokost. Totalt var vi veldig godt fornøyd med oppholdet og bor gjerne her neste gang vi skal til Stavanger.

Romtips: Vi hadde standard dobbeltrom. Stort nok til meg og kona.
1  Takk, Morten M
Elisabet Søyland, General Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Kjære Morten

Hjertelig takk for både besøket og en så koselig tilbaekemeldig på TripAdvisor! Dette varmer virkelig og det er så godt å lese at dere hadde det fint hos oss.

Nyt sommeren videre og vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til oss i fremtiden!

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Flott plassert hotell med hyggelig og hjelpsom betjening. Svært imøtekommende og tillitsskapende mottakelse til frokost, og det var organisert på en trygg og sikker måte. Vi hadde et fint rom med flott utsikt. Vi kommer igjen!

2  Takk, olejohsh

Kjære olejohsh

Fra hjertet- TUSEN TAKK for at du tok deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding på TripAdvisor! Dette betyr så mye for oss alle sammen og ingenting er mer stas enn å se at våre gjester trives og har det bra.

Takk for besøket og vi håper vi snart får gleden av å ønske dere velkommen tilbake igjen til oss!

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk rom i øverste etasje, det var et fint rom og utrolig digg seng. Veldig sentralt med gåavstand til kaien. Frokosten var noe kjedelig og det var lite hensyn til corona. Ikke alle brukte sprit på hendene og det burde vært tilgjengelig/påbudt med engangshansker

1  Takk, marfrohys
Elisabet Søyland, General Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Kjære marfrohys

Tusen takk for at dere valgte å overnatte hos oss under besøket deres i Stavanger- Det betyr virkelig mye for oss i disse dager. Ellers godt å se at dere hadde det fint og at sengen var god å sove i.

Ellers setter vi alltid pris på konkret feedback ift hva vi kan gjøre bedre. Litt usikker på akkurat når dere overnattet hos oss, men vi har tatt betydelige grep for å hensynta smittevern. Våre medarbeidere som jobber i frokosten, enten de er i direkte kontakt med mat eller ikke bruker alltid hansker og antibac, og vi har i tillegg innført slot-tider slik at vi ikke får for mange gjester som vil spise frokost samtidig.

Nok en gang, takk for både besøk og hyggelig review og hjertelig velkommen tilbake til oss skal dere være!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Stort parkeringshus rett i nærheten. Ble greit mottatt ved ankomst. Rommet hadde bra størrelse og badet var også stort. Et pluss for å ha forskjellige farger på håndklærne. Frokostbuffet var på plass igjen under vårt besøk og hotellet hadde god organisering i frokostsalen for å etterkomme smittevern. Alt i alt et bra opphold og bor gjerne her igjen.

1  Takk, Norway1961

Kjære Norway1961

Tusen takk for både besøket og for hyggelig review! Godt å se at dere hadde det fint hos oss og at dere gjerne kommer tilbake. Ingenting er viktigere for oss enn at gjestene trives, har det bra og føler seg godt ivaretatt.

Ønsker dere en nydelig sommer videre og hjertelig velkommen tilbake til oss skal dere være!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hadde to rom. Familierom og standard dobbeltrom. Ekstrasenga i familierommet var for dårlig, men bortsett fra det var rommene bra.
Innsjekk og betjening var rask og serviceinnstilt.
Ok frokost selv om en fikk tildelt «slots» for spising. Men Corona er jo noe en må forholde seg til.
Hotellet er sentralt beliggende og greit med parkering like ved.

2  Takk, torem491
Elisabet Søyland, General Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Kjære torem491

Tusen hjertelig takk for både besøket og for reviewen din her på TripAdvisor! Dette betyr mye for oss og det er godt å lese at dere følte dere godt ivaretatt av mine kollegaer. Neste gang kan vi se om vi har et ledig Connecting-rom til dere så slipper dere denne rollaway-sengen som vi har på våre triple rom. Bare spør ved innsjekk så ordner vi det hvis vi vi har muligheten!

Ønsker dere en herlig sommer videre og hjertelig velkommen tilbake til oss skal dere være!