Anmeldt 21. juli 2021

Vi booket suite for å få god plass med to barn. Denne suiten var veldig liten, på størrelse med et superiorrom andre steder. Rommet var veldig gammelt og slitt. Stoler var skjeve og knirket. Sprutemerker på veggene. Gammelt spindelvev i taket. Møblene var ødelagte og slitte og ikke en suite verdig. Sengegavlen var bulket inn og så herjet ut. Teppet var slitt og fult i flekker. På badet var det sprekk i slangen til dusjen og midt under dusjingen falt dusjhodet av. Rommet var over 20år gammelt og bar veldig preg av dette. Ekstra senger til barna stod utenfor døren og de måtte vi ta inn og re opp selv. Hele gangen utenfor rommet var fult i traller med gammelt sengetøy og de stod der hele oppholdet. Ba om å få ekstra rengjøring av rommet og da kom det to stykker og var oppgitt for at v klagde g sa flere ganger at dette er gamle rim som var over 20år og lite de kunne gjøre.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, dangje
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og bara hotell i kjent stil.

Hotell kjeden leverer trygt og godt produkt uten overraskelser, men hyggelig.

Velkomsten var god og betjeningen hyggelig.

Atmosfæren er hyggelig.

Hotellet er rent og innbydende i felles områdene.

Rommet er som forventet. Ikke spennende men OK for noen netter. Rent og pent.

Kommer gjerne igjen

1  Takk, janfrodeh2016
Anmeldt 6. juli 2021

Folkene som jobber der. De er alle så positive, vennlige og imøtekommende. Hele linja fra resepsjon, restaurant og bar til housekeeping.
I tillegg er beliggenheten perfekt til sentrum og sengene er i en egen klasse !

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Espen K
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Første indtrykket er bra, men der er ingen parkeringsplasser,
Stort flott rum med stoler og kun det, tv lyste på baksiden hele natten eller til man rykker stikket ut i frustrasjon. Under frokosten tenkte vi det må være bra, Meen nei ei der heller. Der var ingen hvitost juicen var tom og der gik noget tid før det blev fyldt opp, selv etter jeg hadde spurgt..
Tar ikke familien med der igjen. Ellers en hyggelig danske

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, maalei78
Anmeldt 6. juni 2021

Opphold fredag 4. - 6. juni 2021.

Hotellet er litt slitt, maten er god og betjeningen er veldig hyggelig og hjelpsom - men ventilasjonsanlegget er en katastrofe. Vi hadde sett for oss en helg i Stavanger med avslapning og lading av batteriene, og det var ca 20 grader i været ute. Vi fikk rom 623, som er mot Folken og Pedersgata. Siden ventilasjonsanlegget er helt elendig ble det kjapt badstu-tendenser på rommet, og prøvde vi å ha opp vinduene de 10cm det går an å åpne så hadde du heftig biltrafikk rett inn på rommet. Etter første natt sa vi fra og resepsjonen kunne bare beklage, og fikk vite at ventilasjonen er veldig dårlig og det var ikke noe de kunne gjøre. Vi fikk rom 709 som er på motsatt side, men samme problematikk der.

Blei ikke mye lading av betteriene når en ikke får sove på natta.

Takk, runeskjaervold