Clarion HotelsUSD 173
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

De tar aldri tlf , vi prøvde før vi kom for noen spørsmål angående parkering og fra rommet for å sjekke bord i hotel restauranten men endte med å måtte gå ned i resepsjonen. Det er for dårlig at det ikke er mulig om å få kontakt som gjest på hotellet

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, sorhus
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Strålende beliggenhet - gangavstand til «alt». Fantastisk utsikt fra de øverste etasjene (inkludert sky-baren og treningsrommet).
Frokosten hadde godt utvalg, god plass (fordi man måtte booke tidspunkt pga Covid, men) og det var ikke kø noe sted. To negative ting: Andre hoteller klarer å betjene rom til tross for covid-restriksjoner, så Clairon Stavanger kan også klare å utstyre folk med rene håndklær og dopapir. Og bartenderne på toppen kan ta inn over seg at «wait to be seated» forutsetter at de møter folk i døra. På motsatt ende av skalaen : fantastisk betjening i middagsrestauranten!

Romtips: Treningsrommet og/ eller sky-baren har fantastisk utsikt!
1  Takk, OyvindMG
Anmeldt 24. juli 2021

Fikk ikke bestille room-service, selv om jeg tidligere hadde fått bekreftet både av personell og på nettside at det skulle være tilgjengelig. Lå og så på 3 spindelvev men jeg lå i sengen. Fant chips på gulvet. Store mengder støv på forskjellige overflater. Gardiner var slitt og skitten. Møbler var slitt og stygg. Kabler og ledninger var ikke montert på en ryddig og pen måte.

Rom: Suite, 2400kr natten

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, JonelNOR
Anmeldt 21. juli 2021

Vi booket suite for å få god plass med to barn. Denne suiten var veldig liten, på størrelse med et superiorrom andre steder. Rommet var veldig gammelt og slitt. Stoler var skjeve og knirket. Sprutemerker på veggene. Gammelt spindelvev i taket. Møblene var ødelagte og slitte og ikke en suite verdig. Sengegavlen var bulket inn og så herjet ut. Teppet var slitt og fult i flekker. På badet var det sprekk i slangen til dusjen og midt under dusjingen falt dusjhodet av. Rommet var over 20år gammelt og bar veldig preg av dette. Ekstra senger til barna stod utenfor døren og de måtte vi ta inn og re opp selv. Hele gangen utenfor rommet var fult i traller med gammelt sengetøy og de stod der hele oppholdet. Ba om å få ekstra rengjøring av rommet og da kom det to stykker og var oppgitt for at v klagde g sa flere ganger at dette er gamle rim som var over 20år og lite de kunne gjøre.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, dangje
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og bara hotell i kjent stil.

Hotell kjeden leverer trygt og godt produkt uten overraskelser, men hyggelig.

Velkomsten var god og betjeningen hyggelig.

Atmosfæren er hyggelig.

Hotellet er rent og innbydende i felles områdene.

Rommet er som forventet. Ikke spennende men OK for noen netter. Rent og pent.

Kommer gjerne igjen

1  Takk, janfrodeh2016