Destinia.com
FindHotelUSD 179
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Ville bare takke flinke Ellen i resepsjon og Hassan, resepsjonssjef, for et supert opphold! Vet ikke hva jeg skulle gjort, hadde det ikke vært for dere, som klarte å trylle frem et rom til meg på så kort varsel:) Tusen takk for nok et hyggelig opphold! Gleder meg til enda flere!

Reisetype: Reiste alene
Takk, sofnyg
Linda Pedersen, Daglig leder på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Takker så mye for atd ere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss slik en fin tilbakemelding. Vi har noen fantastisk kollegaer i resepsjonen så dette er alltid kjekt å høre!

Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. juli 2020

Elendig parkeringsforhold, sleipe rabattregler og lite imøtekommende personale.
Vi har 20% rabatt via LO favør, men dette gjaldt ikke når oppholdet var bestilt via booking.com. Skikkelig sleip og utspekulert måte å unngå rabattavtalene de har inngått. Ekstra ille når vi forrige natt bodde på Scandic Airport på Sola og der fikk vi rabatten selv om oppholdet var bestilt på samme måte. Stod heller ingenting om at bassenget var stengt. Kjøleskapet på rommet var også defekt. Kommer til å holde oss langt unna dette hotellet i fremtiden.

Takk, kjartanh290

Hei Kjartan.
Takker så mye for at du valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi har ca 55 parkeringsplasser fordelt over to etasje i garasjeanlegget under hotellet. Om det blir fullbooket så anbefaler vi to andre garasjeanelgg i nærheten av oss. Det stemmer at det ikke er mulig å få LO rabatten når en booker på booking.com. Det er en egen kode som dere må bruke når dere booker på våre egne booking sider. Dette skal komme klart frem på rabatt tilbudet.

Bassenget var steng til rundt 13 juli og vi informerte om det både på eksterne og våre egne bookingsider, samt vår facebookside og på forespørsel til hotellet.

Vi håper dere vil komme tilbake og prøve oss igjen!

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Frokosten ble servert på papptallerker og bestod av de simpleste rundtstykker man får tak i på dagligvare og tørre loffskiver. Ellers var det porsjonspakket pålegg., kald eggerøre og ikke spesielt gode egg.
Vi har barn som må spise glutenfritt- de fikk først gårsdagens brød utlevert. Disse var blitt harde som knekkebrød- og vi fikk nye når vi ga beskjed.
Ingen renovering og korona skal gjøre det nødvendig å spare så mye på frokosten som hotellet gjør. Om de grunnet renovering må ha en så stusselig frokost må dette opplyses om ved bestilling.
Ett av to rom ble ikke rengjort etter første natt. Når vi kom stod det også to varme yoghurtbegere på rommet. Dette gjør at vi lurer litt på rengjøringsrutinene.

Rommene i seg selv er lyse og fine, og beliggenheten er super.

Bassenget er også stengt pga renovering. Dette visste vi fordi vi hadde vært inne på fb-siden til hotellet.

Takk, idaeng

Hei Silje.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å gi oss tilbakemelding. Vi er så lei oss for frokosttilbudet som vi tilbydde i starten av sommeren. Dette var en kombinasjon av renovering av kjøkken og ikke lov til å ha buffet. Vi er så lei oss for det.

Nå er flunkende nytt kjøkken på plass samt vi har lov til å server frokosten som buffet igjen og du vil nå få en helt annen opplevelse.

Vi håper dere vil prøve oss igjen!

Anmeldt 7. juli 2020

Jeg er vel den, som best kan uttale meg om hotellet her, da jeg bodde her sammenhengende i 79 dager under "Corona-krisen". Jeg blir lei meg, når jeg leser alle de relativt negative kommentarene, som har blitt skrevet om hotellet den siste tiden. Det blir nevnt dårlig frokost, stillas utvendig, ingen parkering osv. Jeg synes det en veldig unfair overfor en gjeng med folk, som til de grader har stått på under Corona-krisen. Selvom det har vært ned mod 10 gjester pr. dag på det minste, så blir man alltid mødt med et smil av alle folk, og det selvom mesteparten av personalet har blitt permittert. Og ja....de pusser opp kjøkkenet. Dette tar 10 uker, og derfor er det ikke mulig, å lage noen form for varm frokost. Derfor gjør de det så bra som det er mulig under omstendighetene. Når man bor på et hotell sammenhengende i 79 dager, da er det klart, at ting kan bli litt ensformig. Jeg fortalte, at jeg savnet litt variasjon mhp frokosten. Neste dag var det et nytt utvalg. Det viser, at hotellet lytter til kundene sine, hvis man bare gjør seg den uleiligheten å spørre det. For meg har dette hotellet blitt "home...away from home".
Rommene er flotte og rene og de har kjøleskap, hvilket var viktig for meg. I mine øyne er det ingen andre hoteller i Stavanger (har bodd på de fleste), som har så koselige oppholdsområder i resepsjons-området, som Scandic Royal. Og selve resepsjons-området har og blitt renovert under Corona-krisen. Nå holder de på å fikse basseng, så det skal bli bra snart å kunne bade litt og. Jeg gleder meg....for jeg skal og bo her fremover. Vil ikke engang vurdere andre hoteller.

Romtips: Fin utsikt fra 6. etasje. Det er mindre støy fra rom som ikke peker mot sentrum.
Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, PhilipMolgaard
Linda Pedersen, General Manager på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei Phillip.
Tusen takk for flott tilbakemelding fra deg. Dette setter vi enomrt stor pris på. Vi er så glad for å ha deg som stamgjest he rpå Scandic Royal Stavanger. Vi gleder oss stort til å få åpnet vårt nye kjøkken som nå står klart samt åpne vårt nyrenoverte basseng.

Velkommen tilbake til ditt andre hjem Phillip!

Mvh
Team Scandic Royal Stavanger

Anmeldt 6. juli 2020

Skuffende frokost uten kornblanding med harde/tørre rundstykker. Ei heller egg og bacon, selv om det ble opplyst om slikt ved bestilling. Fullstendig manglende info om parkering og hvor vi kunne parkere. Direkte dårlig service i skranken lørdag 4/7 på ettermiddagen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, bjarte878

Hei Bjarte. Takker så mye for at dere valgte å bo med oss.Vi er midt i en renovering av vårt kjøkken som straks er ferdig. Dette gjør at vi desverre ikke kan tilby varm mat for øyeblikket.Dette opplyser vi om våre gjester spør oss om vår frokost ved bestilling.Vi opplyser også om parkering om en ønsker denne informasjonen. Vi har to etasje med parkering og er de fylle så anbefaler vi åå parker i garasjeanelgg i nærheten.

Vi håper dere kommer tilbake og prøver oss igjen!

Mvh
Team Scandic Royal Stavanger