Destinia.com
Booking.comUSD 169
ScandicHotels.comUSD 168
FindHotelUSD 168
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet her i to døgn i forbindelse med norgesferie gjennom Sørlandet. Det som slår meg er hvor forskjellig reglene rundt Korana tolkes på de forskjellige hotellene vi har oppholdt oss på. Kommentarene under gjelder dette hotellet.

Rom:
Fine rom, fremstår som nye. Vi måtte kontakte resepsjonen for å få nye håndklær da rommet ikke ble rengjort selv om vi var ute hele dagen.

Basseng:
Veldig fint bassengområde, fremstår som nytt. Synd at ikke regler om Max 20 stk. i bassengområdet på noen måte ble overholdt. Det var opptil 28 stk. der på samme tid.

Frukost:
Veldig fint område, men veldig trangt. Føltes trangt rundt kaffemaskiner og buffèt. Meget begrenset utvalg i buffèt i forhold til tidligere hotellopphold dagene før. Eggene var mørkegrønne, eggerøren var av pulver og kald, plassert i små porsjonsbeholdere. De fleste som har litt kjennskap til matlaging vet nok at pulvereggerøre ikke egner seg til nedkjøling. Den deler seg, og får en merkelig konsistens som smaker alt annet enn egg. Papp er vel mer nærliggende å tenke på i så henseende.

Heis:
Meget flott heis med glassvegger slik man ser utover salen inne i hotellet. Men i heisen var det plakater som anbefalte maksimalt to personer samtidig. Dette laget lange køer.
Jeg sliter med å forstå logikken i dette da det var veldig god plass i selve heisen. Samtidig som vi sto tett ved frukost og bassengområde.

Konklusjon:
Meget fint opphold så lenge du bruker trapper, unngår heis, frukost og bassengområde.
Det som drar opp er at hotellet er nytt og fint. Synd å oppleve at de som jobber på hotellet ikke klarer å gjennomføre standarden hotellet fortjener.

Takk, Kjell35
Linda Pedersen, Daglig leder på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Hei Kjell.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta dere tid ti å gi oss tilbakemelding. Her har vi fått mange gode innspill som vi har tatt opp i vår ledergruppe og brukt i videre arbeid for å skape bedre gjesteopplevelser.

Vi håper du vil komme tilbake og prøve oss igjen og du vil få en helt annen opplevelse!

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige personale og nydelige store, rene rom. Fint bassengområde. Men så var det smittevern da. Det er kun lov med to personer i heisen pga smittevern. Det fører til kø ved heisene som blir minst like tette som om det ville blitt om f.eks.fem kjørte heis samtidig. Og køen varer lenger enn heisturen. I tillegg er maks tjue personer i bassenget svært fullt og går folk som sild i tønne i frokostarealet. Nå har vi bodd på tre ulike scandic-hotell i sommer og dette hadde dårligste frokostkonseptet. Litt uforståelig når retningslinjene er de samme. Hadde vært mye bedre med en standard frokosttallerken servert til hvert enkelt bord i stedet for lange køer for å hente innpakket mat.

1  Takk, Norw12

Takker så mye for atd ere valgte å bo med oss. Vi er så lei oss for deres opplevelse. Grunnen for at vår frokost var noe annerledes enn andre hoteller var at vi hadde full renovering av vårt kjøkken og dette var eneste måten vi kunne sevrer den på. I dag så har vi endelig fåt tåpnet vårt nye kjøkken samt vi også kan servere frokosten som buffet. Og du vil nå få en helt annen opplevelse her på hotellet. Håper du vi komme tilbake og prøve oss igjen!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Ville bare takke flinke Ellen i resepsjon og Hassan, resepsjonssjef, for et supert opphold! Vet ikke hva jeg skulle gjort, hadde det ikke vært for dere, som klarte å trylle frem et rom til meg på så kort varsel:) Tusen takk for nok et hyggelig opphold! Gleder meg til enda flere!

Reisetype: Reiste alene
Takk, sofnyg

Takker så mye for atd ere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss slik en fin tilbakemelding. Vi har noen fantastisk kollegaer i resepsjonen så dette er alltid kjekt å høre!

Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. juli 2020

Elendig parkeringsforhold, sleipe rabattregler og lite imøtekommende personale.
Vi har 20% rabatt via LO favør, men dette gjaldt ikke når oppholdet var bestilt via booking.com. Skikkelig sleip og utspekulert måte å unngå rabattavtalene de har inngått. Ekstra ille når vi forrige natt bodde på Scandic Airport på Sola og der fikk vi rabatten selv om oppholdet var bestilt på samme måte. Stod heller ingenting om at bassenget var stengt. Kjøleskapet på rommet var også defekt. Kommer til å holde oss langt unna dette hotellet i fremtiden.

Takk, kjartanh290

Hei Kjartan.
Takker så mye for at du valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi har ca 55 parkeringsplasser fordelt over to etasje i garasjeanlegget under hotellet. Om det blir fullbooket så anbefaler vi to andre garasjeanelgg i nærheten av oss. Det stemmer at det ikke er mulig å få LO rabatten når en booker på booking.com. Det er en egen kode som dere må bruke når dere booker på våre egne booking sider. Dette skal komme klart frem på rabatt tilbudet.

Bassenget var steng til rundt 13 juli og vi informerte om det både på eksterne og våre egne bookingsider, samt vår facebookside og på forespørsel til hotellet.

Vi håper dere vil komme tilbake og prøve oss igjen!

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Frokosten ble servert på papptallerker og bestod av de simpleste rundtstykker man får tak i på dagligvare og tørre loffskiver. Ellers var det porsjonspakket pålegg., kald eggerøre og ikke spesielt gode egg.
Vi har barn som må spise glutenfritt- de fikk først gårsdagens brød utlevert. Disse var blitt harde som knekkebrød- og vi fikk nye når vi ga beskjed.
Ingen renovering og korona skal gjøre det nødvendig å spare så mye på frokosten som hotellet gjør. Om de grunnet renovering må ha en så stusselig frokost må dette opplyses om ved bestilling.
Ett av to rom ble ikke rengjort etter første natt. Når vi kom stod det også to varme yoghurtbegere på rommet. Dette gjør at vi lurer litt på rengjøringsrutinene.

Rommene i seg selv er lyse og fine, og beliggenheten er super.

Bassenget er også stengt pga renovering. Dette visste vi fordi vi hadde vært inne på fb-siden til hotellet.

Takk, idaeng

Hei Silje.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å gi oss tilbakemelding. Vi er så lei oss for frokosttilbudet som vi tilbydde i starten av sommeren. Dette var en kombinasjon av renovering av kjøkken og ikke lov til å ha buffet. Vi er så lei oss for det.

Nå er flunkende nytt kjøkken på plass samt vi har lov til å server frokosten som buffet igjen og du vil nå få en helt annen opplevelse.

Vi håper dere vil prøve oss igjen!