Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bodde tre netter på hotellet, i et superior rom. Lang kø ved innsjekk. Lange køer i resepsjonen de dagene vi var der, så og si når som helst vi gikk forbi.

Rommet i 6. etg var helt ok, men sto ikke i stil med prisen. Ikke særlig gode senger. Litt skittent vegg-til-vegg teppe og støv på alle flater. Bra luftemuligheter med takvinduer. Lite støy fra trafikk.

Restaurant og bar var stengt pga covid19. -Veldig rart når andre Scandic-hoteller har åpen restaurant.
Frokosten var rett og slett begredelig: Tørre rundstykker, tubeost, kokt skinke, røkelaks, eggerøre (laget av pulver?), kaviar, syltetøy og makrell i tomat. Ved henvendelse til resepsjonen om hvorfor det var så dårlig på dette hotellet når andre hoteller i samme kjede har bedre utvalg, var svaret at de var begynt med oppussing av kjøkkenet rett før covid19-pandemien.

Det virker som at hotellet skal spare penger. Av tre doer i underetasjen var det kun en man kunne bruke. For få ansatte i resepsjonen. Det er fellesferie og fullt hotell. Ingen som vasket bordene i fellesområdet ved resepsjonen de gangene vi satt der.

Tomme antibacbeholdere og ingen søppelpose der man egentlig skulle kaste engangsservicet etter å ha spist frokost (2 dager på rad).

Elendig parkeringsmuligheter. Hotellet skriver på sin nettside at de har parkeringsgarasje. Det er feil. Parkeringsgarasjen under hotellet er ikke hotellet sin, og den var full, så vi måtte et stykke unna for å finne plass.

Bassenget har en begrensning på 20 personer pga covid19. Det burde det vært bedre opplyst om på hotellets nettside.

Ingen tilbud til barn.

Takk, marianns01
Linda Pedersen, Daglig leder på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Hei Marianne.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi er så lei oss for det dere har opplevd. Hotellet har absolutt ikke prøvd å spare penger på dette. Vi var desverre underbemannet i sommer og vi fikk ikke tak i nok medarbeidere noe som desverre gikk utover våre gjester. Dette er vi så lei oss for og i dag så vil ikke dette skje igjen. Vi holdt bevisst kun ett fellestoalett pga smittevern da vi ønsker at gjestene våre helst benytte toalettet på rommene sine.

Det stemmer at vi har et garasjeanelgg underhotellet med ca 55 plasser fordelt på to etasjer. Fra her kan du ta heisen rett opp til rommet ditt eller til resepjonen. Om det er fullbooket så anbefaler vi parkering i to garasjeanelgg like ved oss.

Ettersom vi holder bassenget holder åpent fra 06:00 til 23:00 hver dag så vil det alltid være mulighet for å kunne ta seg et bad i bassenget. Vi har informasjon om at det er noe begrensninger i bassenget pgs smittevern, men vi har ikke skrevet det spesifkk med 20 om gangen. Dette får en vite først når en kommer elle rom en da ringer inn på frohånd for å høre.

Vi håper dere vil komme tilbake og prøve oss igjen!

Anmeldt 21. juli 2020

Hadde opphold fra 13-14 juli. Ble møtt av dem i resepsjonen på en svært god måte, ble tatt godt imot , alt fra kundeservice til generell service på hotellet ble jeg mete fornøyd med. Ble møtt med et smil fra og med vi sjekket inn og til vi sjekket ut igjen. Fantastisk mat og ryddige rom. Helt topp altså. Vil bare gi ett ekstra ros til han i resepsjonen som fikk alt gjort som et skudd. Hotellet anbefales på det sterkeste, og jeg ser frem til å bo hos dere igjen. :))

Takk, 519jiyane

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold her hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her helgen uke 28 i fellesferien.
Bare en person i resepsjon på fullbooket hotell (denne personen, Hassan) gjorde alt han kunne og var veldig rolig og dyktig til tross for situasjonen. Men her har hotellet bommet totalt! Restaurant og bar var stengt hele helgen grunnet ingen bemanning. Man fikk ikke kjøpt mat eller noe som helst her. Hele hotellet satt med take away mat denne helgen.

De mente de ikke viste at det skulle komme så mye folk, ikke sikkert de har nyheter og medier i Stavanger siden de ikke viste at hele Norge skulle ta Norgesferie i år. Så den unnskyldingen er altfor dårlig. Vi reiser ikke hit igjen.

2  Takk, kjelltomass

Hei Kjell Tomass.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid ti å gi oss tilbakemelding. Vi er meget lei oss for dette. Vi var rett og slett underbemannet. Det var en kombinasjon med sykdom, ansatte som sluttet og ferieavvikling som gjorde at vi bommet skikkelig.

Dette vil en ikke oppleve igjen. Restauranten var stengt pga at vi pusset opp kjøkkenet, mens vi hadde bar med egen meny fra resepsjonen. Vi kan nå fortelle at restauranten nå er åpnet igjen fra madang til søndag hver uke.

Håper dere prøver oss igjen!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her på vår norgesferie 2020 , dette var det 3 scandic hotelle vi bodde på , vårt første møte var parkerings kjelleren som var ekstremt trang , bruk heller et av di nærliggende parkerings husene , kom så opp i veldig fin lobby og hyggelig personale , største familie rommet på turen , fikk 2 hotell rom med dør imellom , fineste rommene på turen , bassenget åpnet samme dag vi kom og var veldig bra , reglen om maks 20 i bassenget ble dessverre ikke overholdt ,
Vi gledet oss til frokosten da dette var det klart fineste hotelle vi var på , vi tenkte jo at det skulle være bedre en di andre , alle 3 hotelle var ulike , me dette var det klart dårligste , eneste som ikke hadde speilegg og eggerøre var kald , første dagen hadde di ikke ost , di hadde brun og gul ost dag nr 2 , fikk 2 brødskiver og et vanlig rundstykke i porsjons pose , di andre hotelle hadde kun et rundstykke i pose , kunne da velge mellom osterundstykke eller vanlig , her ble det nok mer svinn , lite pålegg å velge i og og det var litt trangt i spisesalen , ellers lå hotelle sentralt i byen og vi er totalt sett fornøyd med oppholde

1  Takk, arild h

Hei Arild.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi beklager så mye med den frokosten som ble tilbyd deler av sommeren. Vi hadde ikke lov til å servere frokosten som buffet pga smittevern samt at vi hadde renovering av vårt kjøkken som gjorde den enklere enn den normalt ville være.

En vi i dag oppleve frokosten vår på en helt annen måte!
Håper dere vil komme tilbake og prøve oss igjen.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet her i to døgn i forbindelse med norgesferie gjennom Sørlandet. Det som slår meg er hvor forskjellig reglene rundt Korana tolkes på de forskjellige hotellene vi har oppholdt oss på. Kommentarene under gjelder dette hotellet.

Rom:
Fine rom, fremstår som nye. Vi måtte kontakte resepsjonen for å få nye håndklær da rommet ikke ble rengjort selv om vi var ute hele dagen.

Basseng:
Veldig fint bassengområde, fremstår som nytt. Synd at ikke regler om Max 20 stk. i bassengområdet på noen måte ble overholdt. Det var opptil 28 stk. der på samme tid.

Frukost:
Veldig fint område, men veldig trangt. Føltes trangt rundt kaffemaskiner og buffèt. Meget begrenset utvalg i buffèt i forhold til tidligere hotellopphold dagene før. Eggene var mørkegrønne, eggerøren var av pulver og kald, plassert i små porsjonsbeholdere. De fleste som har litt kjennskap til matlaging vet nok at pulvereggerøre ikke egner seg til nedkjøling. Den deler seg, og får en merkelig konsistens som smaker alt annet enn egg. Papp er vel mer nærliggende å tenke på i så henseende.

Heis:
Meget flott heis med glassvegger slik man ser utover salen inne i hotellet. Men i heisen var det plakater som anbefalte maksimalt to personer samtidig. Dette laget lange køer.
Jeg sliter med å forstå logikken i dette da det var veldig god plass i selve heisen. Samtidig som vi sto tett ved frukost og bassengområde.

Konklusjon:
Meget fint opphold så lenge du bruker trapper, unngår heis, frukost og bassengområde.
Det som drar opp er at hotellet er nytt og fint. Synd å oppleve at de som jobber på hotellet ikke klarer å gjennomføre standarden hotellet fortjener.

Takk, Kjell35

Hei Kjell.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta dere tid ti å gi oss tilbakemelding. Her har vi fått mange gode innspill som vi har tatt opp i vår ledergruppe og brukt i videre arbeid for å skape bedre gjesteopplevelser.

Vi håper du vil komme tilbake og prøve oss igjen og du vil få en helt annen opplevelse!