Destinia.com
Prestigia.comUSD 167
Anmeldt 23. juli 2020

Kom fram til hotellet ca 15.00, men ingen rom var klare for innsjekking grunnet fult hotell og mange som hadde sjekket ut. Fikk rommet i fire tiden noe som er en time etter vanlig innsjekking. Fint rom men rusk på gulvet og veldig støvete, etter rengjøring dagen etter var det fortsatt rusk på gulvet og like støvete.
Så over til frokosten som er ganske viktig når man bor på hotell.Dette var vår 5 natt på hotell denne ferien og alle frokoster til nå hadde vært topp. Men denne frokosten var bare en mega skuffelse. Papptallerkener, pappkrus og plastbestikk er bare for dårlig. Kjedelig pålegg og brød og ingen varmretter. Scandic må virkelig skjerpe seg.

1  Takk, elina63
Linda Pedersen, Daglig leder på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Hei Elina.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi beklager så mye deres opplevelse med innsjekkingen. Vi hadde utfordringer i sommer med å få tak i nok renholdsmedarbeidere pga uventet høyt belegg. Dette gikk desverre utover våre gjester og det er vi så lei oss for. Dette vil en ikke oppleve i dag.

Vi har også fått åpent en flunkende nytt kjøkken og vi får også servere frokosten som buffet igjen. Dere vil her få en helt annen opplevelse!

Vi håper dere vil komme tilbake og prøve oss igjen!

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bodde tre netter på hotellet, i et superior rom. Lang kø ved innsjekk. Lange køer i resepsjonen de dagene vi var der, så og si når som helst vi gikk forbi.

Rommet i 6. etg var helt ok, men sto ikke i stil med prisen. Ikke særlig gode senger. Litt skittent vegg-til-vegg teppe og støv på alle flater. Bra luftemuligheter med takvinduer. Lite støy fra trafikk.

Restaurant og bar var stengt pga covid19. -Veldig rart når andre Scandic-hoteller har åpen restaurant.
Frokosten var rett og slett begredelig: Tørre rundstykker, tubeost, kokt skinke, røkelaks, eggerøre (laget av pulver?), kaviar, syltetøy og makrell i tomat. Ved henvendelse til resepsjonen om hvorfor det var så dårlig på dette hotellet når andre hoteller i samme kjede har bedre utvalg, var svaret at de var begynt med oppussing av kjøkkenet rett før covid19-pandemien.

Det virker som at hotellet skal spare penger. Av tre doer i underetasjen var det kun en man kunne bruke. For få ansatte i resepsjonen. Det er fellesferie og fullt hotell. Ingen som vasket bordene i fellesområdet ved resepsjonen de gangene vi satt der.

Tomme antibacbeholdere og ingen søppelpose der man egentlig skulle kaste engangsservicet etter å ha spist frokost (2 dager på rad).

Elendig parkeringsmuligheter. Hotellet skriver på sin nettside at de har parkeringsgarasje. Det er feil. Parkeringsgarasjen under hotellet er ikke hotellet sin, og den var full, så vi måtte et stykke unna for å finne plass.

Bassenget har en begrensning på 20 personer pga covid19. Det burde det vært bedre opplyst om på hotellets nettside.

Ingen tilbud til barn.

Takk, marianns01

Hei Marianne.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi er så lei oss for det dere har opplevd. Hotellet har absolutt ikke prøvd å spare penger på dette. Vi var desverre underbemannet i sommer og vi fikk ikke tak i nok medarbeidere noe som desverre gikk utover våre gjester. Dette er vi så lei oss for og i dag så vil ikke dette skje igjen. Vi holdt bevisst kun ett fellestoalett pga smittevern da vi ønsker at gjestene våre helst benytte toalettet på rommene sine.

Det stemmer at vi har et garasjeanelgg underhotellet med ca 55 plasser fordelt på to etasjer. Fra her kan du ta heisen rett opp til rommet ditt eller til resepjonen. Om det er fullbooket så anbefaler vi parkering i to garasjeanelgg like ved oss.

Ettersom vi holder bassenget holder åpent fra 06:00 til 23:00 hver dag så vil det alltid være mulighet for å kunne ta seg et bad i bassenget. Vi har informasjon om at det er noe begrensninger i bassenget pgs smittevern, men vi har ikke skrevet det spesifkk med 20 om gangen. Dette får en vite først når en kommer elle rom en da ringer inn på frohånd for å høre.

Vi håper dere vil komme tilbake og prøve oss igjen!

Anmeldt 21. juli 2020

Hadde opphold fra 13-14 juli. Ble møtt av dem i resepsjonen på en svært god måte, ble tatt godt imot , alt fra kundeservice til generell service på hotellet ble jeg mete fornøyd med. Ble møtt med et smil fra og med vi sjekket inn og til vi sjekket ut igjen. Fantastisk mat og ryddige rom. Helt topp altså. Vil bare gi ett ekstra ros til han i resepsjonen som fikk alt gjort som et skudd. Hotellet anbefales på det sterkeste, og jeg ser frem til å bo hos dere igjen. :))

Takk, 519jiyane

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold her hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her helgen uke 28 i fellesferien.
Bare en person i resepsjon på fullbooket hotell (denne personen, Hassan) gjorde alt han kunne og var veldig rolig og dyktig til tross for situasjonen. Men her har hotellet bommet totalt! Restaurant og bar var stengt hele helgen grunnet ingen bemanning. Man fikk ikke kjøpt mat eller noe som helst her. Hele hotellet satt med take away mat denne helgen.

De mente de ikke viste at det skulle komme så mye folk, ikke sikkert de har nyheter og medier i Stavanger siden de ikke viste at hele Norge skulle ta Norgesferie i år. Så den unnskyldingen er altfor dårlig. Vi reiser ikke hit igjen.

2  Takk, kjelltomass

Hei Kjell Tomass.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid ti å gi oss tilbakemelding. Vi er meget lei oss for dette. Vi var rett og slett underbemannet. Det var en kombinasjon med sykdom, ansatte som sluttet og ferieavvikling som gjorde at vi bommet skikkelig.

Dette vil en ikke oppleve igjen. Restauranten var stengt pga at vi pusset opp kjøkkenet, mens vi hadde bar med egen meny fra resepsjonen. Vi kan nå fortelle at restauranten nå er åpnet igjen fra madang til søndag hver uke.

Håper dere prøver oss igjen!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her på vår norgesferie 2020 , dette var det 3 scandic hotelle vi bodde på , vårt første møte var parkerings kjelleren som var ekstremt trang , bruk heller et av di nærliggende parkerings husene , kom så opp i veldig fin lobby og hyggelig personale , største familie rommet på turen , fikk 2 hotell rom med dør imellom , fineste rommene på turen , bassenget åpnet samme dag vi kom og var veldig bra , reglen om maks 20 i bassenget ble dessverre ikke overholdt ,
Vi gledet oss til frokosten da dette var det klart fineste hotelle vi var på , vi tenkte jo at det skulle være bedre en di andre , alle 3 hotelle var ulike , me dette var det klart dårligste , eneste som ikke hadde speilegg og eggerøre var kald , første dagen hadde di ikke ost , di hadde brun og gul ost dag nr 2 , fikk 2 brødskiver og et vanlig rundstykke i porsjons pose , di andre hotelle hadde kun et rundstykke i pose , kunne da velge mellom osterundstykke eller vanlig , her ble det nok mer svinn , lite pålegg å velge i og og det var litt trangt i spisesalen , ellers lå hotelle sentralt i byen og vi er totalt sett fornøyd med oppholde

1  Takk, arild h

Hei Arild.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi beklager så mye med den frokosten som ble tilbyd deler av sommeren. Vi hadde ikke lov til å servere frokosten som buffet pga smittevern samt at vi hadde renovering av vårt kjøkken som gjorde den enklere enn den normalt ville være.

En vi i dag oppleve frokosten vår på en helt annen måte!
Håper dere vil komme tilbake og prøve oss igjen.