Destinia.com
FindHotelUSD 163
Anmeldt 31. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Linda Pedersen, Daglig leder på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Anmeldt 28. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Jenta i resepsjonen var både uhøflig og frekk, aldri opplevd noe liknende før på eit Scandic hotell. Barneseng som var bestilt mangla også, måte purre fleire ganger før dei kom med ei vanlig seng etter noen timer, men fekk bytta den etter mye styr. Ingen fekk rom før kl 15, sjølv om rom var klare, så da stod det lang kø kl 15, imponerande opplegg i desse korona tider. Frokost var veldig dårlig og ribba, rundstykkene måte være fra dagen før. Bor nok aldri her igjen.

Takk, Jens8411

Hei Jens.
Takker for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi er så lei oss for deres opplevelse her hos oss for slik skal det selvsagt ikke være! Vi hadde noe problem med underbemanning i sommer og vi fikk ikke tak i nok medarbeidere til å jobbe. Noe som desverre gikk utover våre gjester. Slik vil en ikke oppleve i dag. Frokosten vil også oppleves helt annerledes og du får en mye finere opplevelse.

Vi håper dere kommer tilbake og prøver oss igjen!

Anmeldt 27. juli 2020

Rommet var flott, nyoppusset og med den kjente Scandic stilen. Selv om det var litt varmt på rommet sov vi godt, og hadde to fine dager.

Det jeg derimot ikke synes er bra er at det i inngangspartiet og i resepsjonen flyter av tomme krus og at søppeldunker er overfylte. At det i tillegg er masse støv og grus i trappa, og et vegg til vegg teppe fult av støv er ikke bra. Håper dette skyldes at direktøren var på ferie.
At de to i resepsjonen var meget opptatt med hver sin PC, og litt brydd over at vi kom var også noe spesielt. At han som til slutt ønsket oss velkommen hadde på seg trening klær er vel muligens en del av en sporty image på hotellet, men det ser litt rart ut og passer dårlig. At han i tillegg var litt kjekk, og lite service innstilt er ikke bra.

Romtips: Sørg for at temperaturen er tilpasset, rommet var helt flott og fremstod ryddig og rent.
2  Takk, Cardriver63Norge

Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta dere tid til å gi oss tilbakemelding. Vi setter stor pris på både de gode og de mindre gode tilbakemeldingene. Vi er virkelig lei oss for dette. Det er rett og slett ikke bra. Ingen av våre kollegaer får gå på jobb i treningsklær så her har det virkelig vært en glipp. Det samme med renholdet. Vi er så lei oss for dette!

Håper du kommer tilbake og prøver oss igjen og deu vil få oppleve hotellet på en helt annen måte!

Anmeldt 23. juli 2020

Kom fram til hotellet ca 15.00, men ingen rom var klare for innsjekking grunnet fult hotell og mange som hadde sjekket ut. Fikk rommet i fire tiden noe som er en time etter vanlig innsjekking. Fint rom men rusk på gulvet og veldig støvete, etter rengjøring dagen etter var det fortsatt rusk på gulvet og like støvete.
Så over til frokosten som er ganske viktig når man bor på hotell.Dette var vår 5 natt på hotell denne ferien og alle frokoster til nå hadde vært topp. Men denne frokosten var bare en mega skuffelse. Papptallerkener, pappkrus og plastbestikk er bare for dårlig. Kjedelig pålegg og brød og ingen varmretter. Scandic må virkelig skjerpe seg.

1  Takk, elina63

Hei Elina.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi beklager så mye deres opplevelse med innsjekkingen. Vi hadde utfordringer i sommer med å få tak i nok renholdsmedarbeidere pga uventet høyt belegg. Dette gikk desverre utover våre gjester og det er vi så lei oss for. Dette vil en ikke oppleve i dag.

Vi har også fått åpent en flunkende nytt kjøkken og vi får også servere frokosten som buffet igjen. Dere vil her få en helt annen opplevelse!

Vi håper dere vil komme tilbake og prøve oss igjen!