eDreams
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Fikk god mottagelse i resepsjonen.
Rommene var helt greit, og hotellet ligger sentralt og fint til.
En veldig hyggelig frokostbetjening, som solgte oss lunchpakker til vår utflukt. Fant frem matpakkeposer og ønsket oss god tur.

Takk, ArvidReigstad
Linda Pedersen, Daglig leder på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Hei Arvid.
Dette var en hyggelig tilbakemelding å få på deres opphold her hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hotellets i seg selv er greit nok. Men å holde avstand i frokostsalen var helt umulig slik at vi så oss nødt til å droppe denne. Det var samtidig veldig dårlig med stasjoner for antibac. Det var fullstendig fravær av renhold mellom bordskift.
Dette sammen med dårlig renhold av rommet og elendig skilting av trapper (nødutgang og alternativ til heis) trekker ned til et minimum.
Ingen god opplevelse, håper dere fremover tar smittevern på alvor og gir kundene en bedre opplevelse enn det vi fikk.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, oyvind68

Hei Øyvind.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss. Vi tar smittervern svært alvorlig og følger de råd og restriksjoner som er lagt av myndighetene. Men vi hadde noen utfordringer i sommer hvor de fleste av våre gjester ønsket å spise den siste timen vi hadde åpent. Vi hadde god plass før kl 0930, men etter det så ble det mye folk. Slik vil en ikke oppleve det nå lengre og håper dere vil komme tilbake og gi oss en ny sjans.

Anmeldt 31. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 28. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Jenta i resepsjonen var både uhøflig og frekk, aldri opplevd noe liknende før på eit Scandic hotell. Barneseng som var bestilt mangla også, måte purre fleire ganger før dei kom med ei vanlig seng etter noen timer, men fekk bytta den etter mye styr. Ingen fekk rom før kl 15, sjølv om rom var klare, så da stod det lang kø kl 15, imponerande opplegg i desse korona tider. Frokost var veldig dårlig og ribba, rundstykkene måte være fra dagen før. Bor nok aldri her igjen.

Takk, Jens8411

Hei Jens.
Takker for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi er så lei oss for deres opplevelse her hos oss for slik skal det selvsagt ikke være! Vi hadde noe problem med underbemanning i sommer og vi fikk ikke tak i nok medarbeidere til å jobbe. Noe som desverre gikk utover våre gjester. Slik vil en ikke oppleve i dag. Frokosten vil også oppleves helt annerledes og du får en mye finere opplevelse.

Vi håper dere kommer tilbake og prøver oss igjen!