Destinia.com
Trip.comUSD 196
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

En dårlig hotellopplevelse. Ventet en time på rommet, da de hadde gitt rommet til feil folk. Restauranten var ikke åpen (selv om dette ikke var opplyst på nettsiden) og frokosten var horribel og ikke et Scandic-hotell verdig. Skyldte på korona, men makan til dårlig frokost (selv ved fulgte korona-restriksjoner) har jeg aldri vært borti. Dyrt var det også. Eneste pluss er at rommet var fint og at bassenget var toppers. Mulig vi hadde maks uflaks, men fornøyde er vi ikke!

Takk, helenewean
Linda Pedersen, Daglig leder på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Hei Helene.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi hadde restauranten stengt i sommer og dette var infomrert om på våre facebook sider samt interne og eksterne bookingsider. Vi kan nå gledelig fortelle at den er åpen igjen hver mandag til lørdag så håper dere vil komme og prøve den. Frokosten er også en helt annen nå når vi har lov til å ha buffet igjen.

Vi håper dere kommer tilbake og prøver oss en gang til så vi kan vist hvordan det skal være å bo her hos oss.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Fikk god mottagelse i resepsjonen.
Rommene var helt greit, og hotellet ligger sentralt og fint til.
En veldig hyggelig frokostbetjening, som solgte oss lunchpakker til vår utflukt. Fant frem matpakkeposer og ønsket oss god tur.

Takk, ArvidReigstad

Hei Arvid.
Dette var en hyggelig tilbakemelding å få på deres opphold her hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hotellets i seg selv er greit nok. Men å holde avstand i frokostsalen var helt umulig slik at vi så oss nødt til å droppe denne. Det var samtidig veldig dårlig med stasjoner for antibac. Det var fullstendig fravær av renhold mellom bordskift.
Dette sammen med dårlig renhold av rommet og elendig skilting av trapper (nødutgang og alternativ til heis) trekker ned til et minimum.
Ingen god opplevelse, håper dere fremover tar smittevern på alvor og gir kundene en bedre opplevelse enn det vi fikk.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, oyvind68

Hei Øyvind.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss. Vi tar smittervern svært alvorlig og følger de råd og restriksjoner som er lagt av myndighetene. Men vi hadde noen utfordringer i sommer hvor de fleste av våre gjester ønsket å spise den siste timen vi hadde åpent. Vi hadde god plass før kl 0930, men etter det så ble det mye folk. Slik vil en ikke oppleve det nå lengre og håper dere vil komme tilbake og gi oss en ny sjans.

Anmeldt 31. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels