Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 173
Booking.comUSD 173
FindHotelUSD 172
Anmeldt 8. august 2020

Renhold på rommet var virkelig ikke bra, med hår på badet og klissete gulv, samt mange flekker. Rett og slett ekkelt. Rommet stod heller ikke til forventningene da det var mørkt og dystert i forhold til bildene på nettsiden. Vi fikk beskjed om at bassengområdet skulle være uten barn etter klokken 21 men når vi kommer ned klokken 22 er det fortsatt mange barn der. Personalet var flinke til å ordne opp i problemene, men noen av de var ikke særlig serviceinnstilt. Dette hotellet er absolutt ikke hva jeg forventer meg av et scandichotell og min tillit til scandic er betydelig svekket.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Xxxreise
Linda Pedersen, Daglig leder på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Beklager så mye for ders opplevelse her på hotellet. Slik skal det selvsagt ikke være! Dette er vi meget lei oss for. Vi håper det ble mye bedre når dere gav beskjed til resepsjonen så vi fikk fikset opp i det.

Håper dere vil komme tilbake og prøve oss en gang til så vi kan få vise hvordan ett opphold hos oss skal være.

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

En dårlig hotellopplevelse. Ventet en time på rommet, da de hadde gitt rommet til feil folk. Restauranten var ikke åpen (selv om dette ikke var opplyst på nettsiden) og frokosten var horribel og ikke et Scandic-hotell verdig. Skyldte på korona, men makan til dårlig frokost (selv ved fulgte korona-restriksjoner) har jeg aldri vært borti. Dyrt var det også. Eneste pluss er at rommet var fint og at bassenget var toppers. Mulig vi hadde maks uflaks, men fornøyde er vi ikke!

Takk, helenewean

Hei Helene.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi hadde restauranten stengt i sommer og dette var infomrert om på våre facebook sider samt interne og eksterne bookingsider. Vi kan nå gledelig fortelle at den er åpen igjen hver mandag til lørdag så håper dere vil komme og prøve den. Frokosten er også en helt annen nå når vi har lov til å ha buffet igjen.

Vi håper dere kommer tilbake og prøver oss en gang til så vi kan vist hvordan det skal være å bo her hos oss.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Fikk god mottagelse i resepsjonen.
Rommene var helt greit, og hotellet ligger sentralt og fint til.
En veldig hyggelig frokostbetjening, som solgte oss lunchpakker til vår utflukt. Fant frem matpakkeposer og ønsket oss god tur.

Takk, ArvidReigstad

Hei Arvid.
Dette var en hyggelig tilbakemelding å få på deres opphold her hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hotellets i seg selv er greit nok. Men å holde avstand i frokostsalen var helt umulig slik at vi så oss nødt til å droppe denne. Det var samtidig veldig dårlig med stasjoner for antibac. Det var fullstendig fravær av renhold mellom bordskift.
Dette sammen med dårlig renhold av rommet og elendig skilting av trapper (nødutgang og alternativ til heis) trekker ned til et minimum.
Ingen god opplevelse, håper dere fremover tar smittevern på alvor og gir kundene en bedre opplevelse enn det vi fikk.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, oyvind68

Hei Øyvind.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss. Vi tar smittervern svært alvorlig og følger de råd og restriksjoner som er lagt av myndighetene. Men vi hadde noen utfordringer i sommer hvor de fleste av våre gjester ønsket å spise den siste timen vi hadde åpent. Vi hadde god plass før kl 0930, men etter det så ble det mye folk. Slik vil en ikke oppleve det nå lengre og håper dere vil komme tilbake og gi oss en ny sjans.

Anmeldt 31. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels