Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 263

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Linda Pedersen, Daglig leder på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

• Reisetype: Reiste med venner

Anmeldt 9. august 2020

Vi er meget fornøyde med oppholdet. Fin resepsjon, hyggelig og hjelpsom betjening. Vi kom litt tidlig, så vi fikk lagt bagasjen på et oppbevaringsrom. Det var fint vær ute så vi fikk lånt hotellets sjarmerende sykler og syklet rundt i byen mens vi ventet på at rommet ble klart. Rommet (nr 631) var akkurat passe i størrelsen for oss. Rent og ryddig.
Pga Covid-19 måtte vi booke tid til bassenget og frokosten. Det var helt problemfritt. Skikkelig deilig og avslappende med basseng og boblebad. Frokosten var helt fantastisk!! De hadde alt du kan tenke deg. Vi rullet ut av frokosten for å si det sånn. Hehe. Utsjekk gikk også på skinner. Her vil vi gjerne bo igjen.

Takk, trudee2014

Hei Trude.
Takker så mye for at dere valgte å bo med oss og for å dele deres opplevelse med oss. Velkommen tilbake!

Mvh Team Royal Stavanger

Anmeldt 8. august 2020

Renhold på rommet var virkelig ikke bra, med hår på badet og klissete gulv, samt mange flekker. Rett og slett ekkelt. Rommet stod heller ikke til forventningene da det var mørkt og dystert i forhold til bildene på nettsiden. Vi fikk beskjed om at bassengområdet skulle være uten barn etter klokken 21 men når vi kommer ned klokken 22 er det fortsatt mange barn der. Personalet var flinke til å ordne opp i problemene, men noen av de var ikke særlig serviceinnstilt. Dette hotellet er absolutt ikke hva jeg forventer meg av et scandichotell og min tillit til scandic er betydelig svekket.

Takk, Xxxreise

Beklager så mye for ders opplevelse her på hotellet. Slik skal det selvsagt ikke være! Dette er vi meget lei oss for. Vi håper det ble mye bedre når dere gav beskjed til resepsjonen så vi fikk fikset opp i det.

Håper dere vil komme tilbake og prøve oss en gang til så vi kan få vise hvordan ett opphold hos oss skal være.

Mvh Team Royal Stavanger