Trip.com
Agoda.comUSD 175
Anmeldt 21. september 2020

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Linda Pedersen, Daglig leder på Scandic Royale Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Anmeldt 1. september 2020

Jeg hadde en booking på et annet hotell i Stavanger (Scandic Park). Dagen før ankomst så jeg at det ble ledig en Master Suite på Royal Stavanger, de dagene som var aktuelle for meg. Ettersom jeg ikke hadde bodd på Royal tidligere, booket dette og kansellerte suiten som jeg hadde på Scandic Park, hvor jeg har bodd mange ganger tidligere. Da jeg ankom Royal, fikk jeg beskjed om at rommet jeg hadde booket, ikke var tilgjengelig. Jeg har "Top Level" i loyalitetsprogrammet til Scandic og har aldri opplevd noe lignende tidligere (heller ikke i andre hotellkjeder som jeg benytter). Jeg fikk "rabatt" på kr 150,- pr natt som kompensasjon for nedgradering av rom. Dette anser jeg som en svært useriøs måte å håndtere situasjonen. Det hjalp heller ikke i disse corona-tider, at en av to heiser var ute av funksjon de dagene vi har der. Den andre heisen stod fast mellom to etasjer da vi skulle sjekke ut. Da hadde vi valget mellom å bære all bagasjen 7 etasjer ned til det planet hvor bilen stod parkert, eller vente på at heisen skulle bli reparert. Vi valgte å vente. Det var med en betydelig dose nervøsitet vi gikk inn i heisen, men det gikk heldigvis bra. Kan også nevne at vi fikk et uønsket opphold i garasjen, da porten ikke kunne åpnes og vi ikke kunne kjøre ut. Da måtte også heismontøren kontaktes. Vel, vi overlevde og kommer selvsagt ikke til å benytte dette hotellet flere ganger.

Takk, SteinarS_13

Hei Steinar.
Takker så mye for at du valgte oss og for å ta deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi er så lei oss for dere opplevelse. Det var rett og slett en feil i booking systemet som gjorde at det ikke var master suite til dere. Og det er selvsagt kjempetrist at det gikk utover dere. Vi fikk også problem med ene heisen og vi måtte vente på en del som gjorde det tok lengre tid en forventet. Det er nå fikset og begge fungerer igjen. Det med at porten ikke gikk opp er kjempetrist. Vi har ikke opplevd det før, men vi fikk det opp etter en liten stund.

Det er trist å høre at dere ikke vil prøve oss igjen. Vi vil gjerne rette opp i intrykket og håper alikevel dere kunne tenke dere å komme tilbake så vi får vist hordan ett opphold her hos oss skal være!

Mvh Team Royal Stavanger

• Reisetype: Reiste med venner