FindHotel
ScandicHotels.comUSD 463
Anmeldt 11. juli 2021

Hotellet er helt ok, rommene er som forventet og frokosten bra. Men der stopper det. Tven funker ikke, termostaten på rommet funker ikke, det er ikke rengjøring, mangler håndklær, og umulig å få plass i bassenget eller bord på ønsket tidspunkt til frokosten (Corona-restriksjoner). Styr unna.

Takk, JanArildsen
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hadde sjekket inn på forhånd. Men ble møtt i et kaos av kø i resepsjonen . Vi hadde fått beskjed om at når vi sjekket inn på forhånd kunne vi bare hente nøkkelkort til rommet i resepsjonen. Oppholdet var betalt på forhånd. Når vi spør om hvor vi skal hente nøkkelkortet spør en dame i resepsjonen om hva navnet var. Så sier hun at vi må vente på siden så skal det komme noen å hjelpe oss. Etter 20.min spør vi igjen, og vi blir fortalt at de jobber med saken. Ingen ny informasjon og 3 trøtte barn og 2 trøtte voksne blir sittende på gulvet i 1 time for å vente før vi omsider får nøkkelkort. Vi får vite i ettertid at rommet ikke var klart, selv om dette var etter innsjekk tid. Det kunne de informert om da vi kom. I stedet blir vi sittende i et kaos av folk, hvor koronarestriksjoner overhodet ikke er mulig å holde. Det var minst 30 personer i resepsjonen som stod i kø eller satt på gulvet å ventet på svar. Svømmebasseng var fullt. Og det er førstemann til mølla neste dag fra kl 07.00.

Takk, annemarthe a
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Dette var ingen god start på ferien. Ingen ledig parkering, får ikke spise frokost når en vil. Fullt i svømmebassenget, må ringe kl 07 og førstemann til mølla. Hadde familierom og sengen var hard som stein. Dårlig opplevelse.

Takk, Happiness533417
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Kaotisk i resepsjonen, brukte 1 time på innsjekk. Ikke helt rent på rommet, sa ifra men ingen bedring. Ingen ledig parkering i parkeringshuset. Håper virkelig denne dagen var et unntak. Også andre faktorer som kunne trukket ned men som er covid restriksjoner, men de er ikke bestemt av hotellet. Men ikke forvent at du kan spise frokost når det passer deg og benytte bassenget når du vil i disse tider.

Takk, TA1011
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell med god frokost, en hyggelig restaurant i førsteetasjen og svømmebasseng i underetasjen. Rommet var helt greit. Ryddig og rent. Veldig hyggelig betjening i resepsjonen, frokostbufféen og i restauranten. Koselige minglerom i førsteetasjen med peis og TV.

1  Takk, LarsB2474