Booking.comUSD 456
ScandicHotels.comUSD 457
FindHotelUSD 457
Anmeldt 1. august 2021

Skitne tepper på rom og fellesareal. Mugg på bad og i bassengområde. Møblering på rommene er var utgått på dato og oppbrukt. Trekker ned merkevaren til Scandic. Hotellet trenger fullstendig oppdatering og ordentlig drift.Tydelig sparetiltak var gjort med covid forklaring som ikke holder vann.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 816andref
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig reinhold på soverommene, hår i sluk og sorte hår under lakenet i senga. Teppegulvene var mye skit på. Urinlukt i bassenggarderobene, mye grums i bassenget, må betale for badekåper og håndkler når du skal i bassenget. Måtte booke frokost/bassengtid, men gjestene var der lengre enn de sku, så skapte lange køer. Svært dårlig parkering. Ikke verdt pengene. Ønsker ikke å reise tilbake dit!

Takk, Olinenordhus
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet framsto som som kaotisk fra innsjekk til utsjekk. Det var en enorm kø ved innsjekking og ting tok veldig lang tid.
Rommet var stort, rent og pent. Men vi fikk ikke renhold underveis trass i at vi bodde der i flere netter. Vi måtte kaste søppel selv, hente rene håndklær og toalettpapir i resepsjonen hvor det var evig kø. Vi klagde på dette og fikk til svar at de ikke rengjorde ved det de kalte borom. Dagen etter hang det en lapp i heisen angående dette. Ved andre hoteller vi har besøkt i sommer har vi fått informasjon om hotellets renholdsrutiner ved Covid og avtalt tidspunkt for renhold ved innsjekk.

Frokostbuffeten fremsto som meget uhygienisk. Det var meget grisete på gulvet, serveringsbestikk var klissete og klinete av div mat. Meget udelikat. Det manglet til stadighet noe som pålegg, juice, melk, kaffe og tevann. Dette skapte lange køer og kaos. Den ene dagen ble vi anvist til et bord hvor både stolene og bordet var full av eggerøre og annet matsøl. Vi nektet å sette oss ned og fikk beskjed om at det ikke var andre bord ledige. Den ansatte gjorde ingenting for å rette opp sølet som var i stolene og på og under bordet. Etter hvert fikk vi et annet rent bord.

Vi la merke til at det var meget få ansatte ved dette hotellet i forhold til andre hoteller vi har besøkt i sommer. De ansatte var vennlige men virket stresset.
Smittevernet ved hotellet var generelt dårlig.

Ingen god opplevelse. Styr unna

1  Takk, kathrineberg
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god frokost og beliggenhet nær sentrum trekker opp.

Skuffende var at det ikke var kommunisert på forhånd at man måtte forhåndsbooke tid i bassenget og i frokostsal. Rommet var ikke ordentlig rengjort. Lite serviceinnstilt personale ved innsjekk.

Romtips: Skal du hit i koronatider husk å forhåndsbooke tid i bassenget og også tid til frokost.
Takk, 405heget
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom hotellet og det stod innsjekkingskø ut inngangsdøren. Når det omsider var vår tur var ikke rommene klare, tross at vi hadde fått beskjed på Scandic sin app om at vi kunne sjekke inn. Vi satt og ventet i over 1 time på rom, og når vi fikk tildelt rom var det ikke rengjort fra gjestene som hadde bodd der før oss. Dette skjedde to ganger hvor vi kom til rom som ikke var rengjort. Og vi var ikke de eneste dette skjedde med.. På kvelden var nok en gang evig lang kø til både resepsjon og bar. Veldig trist start på ferien.

Romtips: Husk å book bading i bassenget og vær nøye med hva du bestiller kontra hva du får
1  Takk, 122juliee